شعبه جدید هایپراستار در سیوان سنتر تهران‌پارس افتتاح شد

شعبه جدید فروشگاه زنجیره‌ای هایپراستار پنجشنبه ۷ شهریور در شرق تهران شروع به کار کرد. این هایپراستار مارکت که در مرکز خرید سیوان سنتر واقع در فلکه سوم تهران پارس، خیابان حجر بن عدی (تیرانداز) افتتاح شد ۱,۰۵۰ متر مربع فضای خرید و ۳۵۰ پارکینگ اختصاصی دارد.

هایپراستار مارکت سیوان سنتر از شمال، غرب و جنوب به اتوبان‌های شهید زین‌الدین، رسالت و شهید باقری نزدیک است که دسترسی بزرگراهی مناسبی را برای این فروشگاه فراهم کرده. از طرفی قرار گرفتن بین فلکه دوم و سوم تهرانپارس دسترسی از طریق وسایل نقلیه عمومی به هایپراستار را آسان کرده است. 

هایپراستار مارکت سیوان سنتر مانند دیگر فروشگاه‌های هایپراستار طیف گسترده‌ای از کالاها و برندها را در دسته‌بندی‌های متعدد به مشتریان عرضه می‌کند. تنوع قابل‌توجه محصولات امکان انتخاب کالا از میان گزینه‌های متعدد را به مشتریان هایپراستار می‌دهد.

این تنوع برند و کالا در کنار تضمین مناسب‌ترین قیمت بازار که هایپراستار با شعار "همیشه ارزان‌ترین" به مشتریان خود می‌دهد و تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه برای کالاهای مختلف، هایپراستار را به یکی از پرطرف‌دارترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای ایرانی تبدیل کرده است. 

باز هم قرعه‌کشی و جوایز هیجان‌انگیز

هایپراستار2

هایپراستار به رسم همیشگی افتتاحیه شعب خود، به مناسبت افتتاح هایپراستار مارکت سیوان سنتر جوایزی را برای اولین مشتریان این فروشگاه در نظر گرفته. هر هفته 7 جایزه 20 میلیون ریالی به مدت 5 هفته به قید قرعه به یکی از مشتریان هایپراستار مارکت سیوان سنتر تعلق می‌گیرد. علاقه‌مندان به شرکت در قرعه‌کشی باید به وب‌سایت هایپراستار مراجعه و کدهای قرعه‌کشی را که هنگام خرید دریافت کرده‌اند در وب‌سایت وارد کنند. به هر 50 هزار تومن خرید 1 امتیاز در قرعه‌کشی تعلق می‌گیرد.

نگاهی به تاریخچه هایپراستار در ایران

هایپراستار4

فروشگاه زنجیره‌ای هایپراستار کار خود را در سال 1388 با افتتاح اولین شعبه خود یعنی هایپراستار ارم واقع در اتوبان باکری در غرب تهران شروع کرد. هایپراستار موفق شده طی 10 سال با تکیه بر مزایای رقابتی خود یعنی تنوع کالا و قیمت‌های مناسب شعب خود را در ایران به 17 فروشگاه برساند که از این میان 7 هایپرمارکت در شهرهای تهران، شیراز، اصفهان، یزد و کرج مشغول به خدمات‌رسانی هستند و همچنین 10 هایپراستار مارکت در نقاط مختلف شهر تهران فعال هستند.

هایپراستار تنها فروشگاه زنجیره‌ای ایرانی است که قانون تضمین ارزان‌ترین قیمت را اجرا می‌کند. یعنی اگر مشتری کالایی را با قیمتی ارزان‌تر از هایپراستار در فروشگاه دیگری خریداری کند می‌تواند تا ده برابر اختلاف قیمت را از هایپراستار دریافت کند.

هایپراستار در اینستاگرام

اگر می‌خواهید از آخرین تخفیف‌ها، پیشنهادات ویژه، کمپین‌ها، مسابقه‌ها و جوایز هایپراستار باخبر شوید آسان‌ترین راه دنبال کردن صفحه اینستاگرام هایپراستار است. علاوه بر اطلاع‌رسانی درباره اخبار فروشگاه، صفحه اینستاگرام هایپراستار مطالب جذابی با موضوعات گوناگون مانند سبک زندگی، آشپزی و سرگرمی دارد که می‌تواند برای طیف وسیعی از مخاطبین جذاب باشد. 

هایپراستار3

مزیت دیگر دنبال کردن هایپراستار در اینستاگرام شانس شرکت در مسابقات و قرعه‌کشی‌های هفتگی این صفحه است. جایزه این مسابقات کارت هدیه خرید از هایپراستار است که در همه شعب می‌توان از آن استفاده کرد. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.