20 پیمنت: ارائه دهنده‌ی مجرب خدمات پرداخت ارزی

در دنیای دیجیتال امروز انجام پرداخت ارزی، نقد کردن درآمد ارزی و خرید مستر کارت مجازی و غیره، همگی از جمله اموری هستند؛ که هر شخص به آن نیاز دارد. انجام پرداخت ارزی و نقد کردن آن، عمدتا برای کسانی که در حرفه های خاص مانند برنامه نویسی، گرافیک، معماری و .. هستند، مفید است.

نقد کردن درآمد ارزی و تبدیل آن به ریال، همواره دغدغه ی اصلی این افراد محسوب می شود. 20 پیمنت با ارائه خدماتی مبنی بر پرداخت ارزی و نقد کردن درآمد ارزی، خرید از فروشگاه های آنلاین مانند تم فارست، و فروش انواع مستر کارت های از جمله: مستر کارت هدیه فیزیکی ، مستر کارت مجازی ، مستر کارت قابل شارژ و .. این امور را برای این افراد ساده و سریع خواهد نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه پیشنهاد می شود، تا ادامه این مطلب را دنبال نمایید.

انجام خدمات پرداخت ارزی به کمک ۲۰ پیمنت

20 پیمنت را برای انجام خدمات پرداخت ارزی می توان یک فراهم کننده تسهیلات، با کیفیت و مناسب دانست. که خواهان سهولت و ارائه راهنمایی های لازم به افراد در این رابطه است. این گروه در ابتدا با هدف ارائه خدمات پرداخت ارزی در سال 90 بنا نهاده شد. و در ادامه به لیست خدمات موجود خود، دیگر امکانات لازم را افزود. این خدمات را نمی توان در چند مورد کوچک خلاصه نمود. بنابراین بزرگی و وسعت آن‌ها را در قالب اموری مانند:

  • خدمات پرداخت ارزی مسافرتی
  • خدمات پرداخت ارزی دانشجویی
  • خدمات ارزی انتقال پول
  • خدمات پرداخت ارزی مستر کارت
  • نقد کردن درآمد ارزی
  • پرداخت ارزی حرفه ای
  • خدمات پرداخت ارزی مهاجرتی
  • و سایر موارد.

می توان مفید و موثر دانست. خدمات اصلی 20 پیمنت جهت آسودگی و اطمینان خاطر مشتریان این حوزه، فراهم شده اند. که می توانند برای تبدیل نمودن درآمد ارزی به ریال بدون نیاز به پرداخت قیمت گزاف، از خدمات این گروه بهره مند شوند.

پیمنت20-2

ارائه تسهیلات مربوط به نقد کردن و انتقال درآمد ارزی

تسهیلات نقد کردن درآمد ارزی از مجموعه سایت های انوتو، یودمی، فری لنسر و .. از جمله خدمات 20 پیمنت محسوب می شوند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید؛ سرعت انجام تمامی امور پرداخت ارزی و نقد کردن درآمد ارزی تنها پس از یک الی 2 ساعت انجام می پذیرند.

تفاوتی نمی کند که در چه زمینه ای مشغول به انجام فعالیت های درآمد ارزی باشید. گروه 20 پیمنت انجام خدمات پرداخت ارزی و نقد کردن درآمد حاصل  را برایتان به سهولت و در کوتاهترین زمان ممکن انجام خواهند داد. ارائه خدمات مربوطه براساس قوانین کشور بنا نهاده شده است.

لازم به ذکر است که خدمات گفته شده، به همین موارد خلاصه نمی شوند. اگر نیاز به پرداخت و خرید با پی پال یا افتتاح حساب وریفای شده پی پل دارید؛ گروه بیست پیمنت این امور را با هزینه مقرون به صرفه در بهترین زمان برای شما انجام خواهند داد. انجام حواله پی پال و حواله وسترن یونیون نیز از جمله خدمات مربوط به انتقال درآمد ارزی توسط این گروه محسوب می شود. بنابراین به راحتی می توانید وجه های مربوطه را برای انتقال به حساب پی پال دیگری صورت دهید.

پرداخت ارزی مربوط به امور دانشجویی و مسافرتی

همانطور که اشاره شد؛ پرداخت ارزی مربوط به امور دانشجویی مثل پرداخت وقت سفارت و پرداخت هزینه ثبت مقاله در کنار پرداخت ارزی هزینه اپلیکیشن فی همگی جزء خدمات این گروه هستند. البته پرداخت ارزی هزینه های مربوط به شرکت در آزمون های بین المللی مانند آیلتس و تافل جزء مهمی از این بخش محسوب می شوند.

پرداخت های مربوط به سفر نیز جزء واجبات آن، محسوب می شوند. خیلی از افراد در حین سفر به دنبال یک ارائه کننده خدمات پرداخت ارزی کامل و آگاه می گردند. تا امور مربوطه را به سادگی هرچه تمام تر انجام دهند. و مشکل خاصی در این رابطه نداشته باشند. گروه 20 پیمنت این واجبات را به امری آسان و ارزان تبدیل کرده است.

پرداخت ارزی مربوط به امور مسافرتی، مانند خرید بلیط مسافرتی خارجی ( اتوبوس، هواپیما و قطار) نیز بخش مهمی از خدمات این گروه، به مشتریان خود محسوب می شود. البته رزرو هتل خارجی، یا خرید بلیط مکان های گردشگری خارجی، و تعیین وقت سفارت جزء بدیهیات خدمات این گروه محسوب می شوند.

پیمنت20-3

ارائه خدمات مربوط به خرید انواع مستر کارت مجازی

همانطور که میدانید مستر کارت ها انواع مختلفی دارند. خرید مستر کارت مجازی و حتی مستر کارت قابل شارژ برای انجام خرید های اینترنتی یک امر حتمی به شمار می آید. برای خرید های بین المللی وجود یک مستر کارت مجازی و یا قابل شارژی، که با قیمت مناسب ارائه شده باشد؛ امری حتمی در زمره پرداخت ارزی به شمار می آید. این نوع مستر کارت ها برای انجام خرید های مختلف، توسط 20 پیمنت ارائه می شوند.

شما به واسطه خرید مستر کارت مجازی می توانید خرید های آنلاین خود را تا سقف 500 دلار انجام دهید. در صورتی که به مبلغ بیشتری برای خرید نیاز دارید می توانید از مسترکارت هدیه فیزیکی تا سقف 1000 دلار و یا مسترکارت قابل شارژ تا سقف 5000 دلار که امکانات بیشتری (خرید از دستگاه pos و دریافت پول از دستگاه ATM) دارند استفاده نمائید. دیگر مزیت این مسترکارت ها برای وصل شدن به حساب پی پال و تائید کردن حساب Paypal  کارآیی دارند.  لازم به ذکر است که با دریافت مستر کارت های گروه 20 پیمنت امکان قفل برای عدم تراکنش های ناخواسته وجود دارد. همین موضوع امنیت میزان پول داخل حساب تان را برای پرداخت ارزی و یا دیگر امور حفظ خواهد کرد.

پرداخت ارزی مربوط به فروشگاه های آنلاین

بسیاری از افراد از طریق فروشگاه های آنلاین مانند تم فارست یا دیجیتال اوشن اقدام به فعالیت های مربوط به پرداخت ارزی می نمایند. و همواره به دنبال مرجعی قابل اطمینان و کارآزموده برای امور مربوط به دریافت و  پرداخت ارزی خود هستند.

فروشگاه های آنلاین مانند تم فارست که برای خرید یا کسب درآمد ارزی استفاده می شود؛ می تواند به کمک تسهیلات ارائه شده توسط 20 پیمنت انجام شود. همچنین دیگر پرداخت های ارزی حرفه ای مانند شارژ حساب اسکایپ یا هزینه آزمون CFA توسط این گروه بزرگ، به سهولت قابل انجام است.

20 پیمنت در جهت ارائه خدمات معرفی شده توانسته است؛ با موفقیت رو به رشدی عمل نماید. درآمد ها و پرداخت ارزی به کمک ارائه اطلاعات بانکی توسط مشتری، در کوتاهترین زمان ممکن انجام می گیرند. تجربیات این گروه در مورد خدمات بیان شده، گویای تمامی ویژگی ها و تسهیلات قابل ارائه از ابتدا تا کنون می باشند.

"لذت یک پرداخت خوب بیست پیمنت"

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.