بهترین بیمه مسافرتی کدام است؟

همه چیز درباره بهترین بیمه مسافرتی به زبان ساده

آیا تاکنون به این فکر کرده اید در یک مسافرت چند روزه به سر می برید و به طور غیر قابل پیش بینی به بیماری، مشکل حقوقی دچار می شوید یا یک مسئله سرقتی و گم شدن مدارک برایتان اتفاق می افتد. تمامی این ها از جمله مسائلی هستند که ممکن است به خاطر ناآشنا بودن شما به محیط سفر گریبان گیرتان شوند. در چنین شرایطی چه چاره ای می اندیشید؟ بهترین راه حل به نظر شما کدام است؟ ما در این مطلب خود می خواهیم با معرفی بهترین بیمه مسافرتی، پاسخی مطمئن و سودمند برای سؤالاتتان ارائه دهیم.

همه ما می دانیم که یک سفر در کنار تمامی جذابیت ها و زیبایی هایی که دارد ممکن است حوادث و اتفاقات غیرقابل پیش بینی در آن اتفاق رخ دهد و مسافرت ما را تحت الشعاع خود قرار داده و تجربه ای تلخ از سفر را برایمان به یادگار بگذارند. این‌گونه حوادث برایمان تهدیدات سفر محسوب می شوند که اگر برای آن ها برنامه ریزی داشته باشیم و آن ها را مورد توجه قرار دهیم می توانیم بدون هیچ گونه نگرانی و دغدغه و با حس اطمینان خاطر بیشتر از تمامی لحظات خود در سفر لذت ببریم. بهترین بیمه مسافرتی از جمله مهم ترین مواردی است که مواقع تهدید و خسارت می توانیم از خدمات منحصر به فرد آن بهره مند شویم.

بهترین بیمه مسافرتی چیست؟

بیمه مسافرتی2

شاید بهترین بیمه مسافرتی برای بسیاری از افراد واژه ای ناآشنا باشد و یا ممکن است به عنوان یک ترفند غیر ضروری تلقی شود. اما برای افرادی که سفر کردن یک بخش جدایی ناپذیر از زندگی‌شان است بهترین بیمه مسافرتی لازم و ضروری است. زیرا این نوع بیمه برای کنترل و مقابله منطقی با تمامی شرایط پیش بینی نشده می تواند بهترین راه کار و دوست و یاور آنان باشد. حال سؤال اینجا است که بهترین بیمه مسافرتی چیست و چرا به آن نیاز داریم؟

بهترین بیمه مسافرتی یکی دیگر از انواع بیمه اشخاص است که تمامی صدمات مربوط به بیماری و سایر حوادث پیش بینی نشده را که پس از آغاز سفر بروز می کنند پوشش داده و تمامی بیمه گذاران از اتفاقات احتمالی محافظت می کند. تفاوتی ندارد که یک سفر تفریحی در پیش دارید یا می خواهید به قصد کار و تحصیل مسافرت کنید. بهترین بیمه مسافرتی این امکان را برایتان فراهم می سازد تا برای یک سفر خوب یک برنامه ریزی دقیق و سنجیده داشته باشید.

پوشش های بهترین بیمه مسافرتی

واقعیت این است که انتخاب بهترین بیمه مسافرتی با توجه به شرایط و نیازهای شخصی هر فرد، یکی از واجب ترین چیزهایی است که شما قبل از تهیه بلیط سفر به آن نیاز دارید. همان گونه که یک ماشین بدون بیمه شخص ثالث وجود ندارد شما هم نباید بدون بهترین بیمه مسافرتی مسافرت کنید. مهم نیست که شما این نوع بیمه خود را از کجا و در کدام شرکت تهیه می کنید. آنچه که مهم و ضروری می باشد این است که بیمه مسافرتی که خریداری می کنید چه خدمات و پوشش هایی به شما ارائه می کند. زیرا نادیده گرفتن تمامی خدمات و پوشش های بهترین بیمه مسافرتی می تواند موجبات ایجاد بسیاری از ناراحتی ها، سردرگمی ها و یا حتی هزینه های زیاد در سفر گردد. در ادامه به معرفی مهم ترین پوشش های این نوع بیمه خواهیم پرداخت:

  • هزینه بستری شدن در بیمارستان
  • هزینه انتقال
  • مشاوره حقوقی
  • هزینه بازگشت غیر منتظره
  • هزینه گم شدن مدارک
  • هزینه خریدهای اضطراری در صورت گم شدن چمدان ها
  • هزینه تأخیر هواپیما
  • کنسلی هواپیما و هتل
  • هزینه لغو تور
  • هزینه رفت و برگشت همراهان
  • بیمه اثاثیه منزل
  • بازگرداندن بیمه گذار به محل سکونت خود در صورت فوت
  • هزینه های ضروری دندان پزشکی
  • و...

چگونه بهترین بیمه مسافرتی را خریداری کنیم؟

بیمه مسافرتی3

مهم نیست در کجای کشور عزیزمان ایران زندگی می کنید. در واقع شما اهل هر کجا که باشید برای خرید بهترین بیمه مسافرتی می توانید به روش های زیر اقدام کنید:

رایج ترین روش تهیه و خرید بهترین بیمه مسافرتی روش خرید حضوری است. در این روش شما می توانید با مراجعه به یکی از شرکت های بیمه، بیمه مورد نظر خود را با قیمت های به صرفه و مناسب خریداری کنید. روش دیگر آن، خرید اینترنتی است. در این روش شما می توانید با اسکن از صفحه اول پاسپورت خود و ارسال آن به صورت اینترنتی برای یکی از نمایندگی های بیمه، بیمه نامه مربوط به سفر خود را خریداری کنید.

در همین رابطه:

راهنمای خرید بیمه مسافرتی

نتیجه گیری :

در پایان بهتر است قبل از هرگونه اقدام برای خرید اینترنتی بیمه به یکی از کارگزاری های مجاز آنلاین و رسمی مراجعه کنید. کارگزاری رسمی بیمه دات کام جزو محدود کارگزاری های رسمی آنلاین صنعت بیمه در زمینه آنلاین به شمار می رود. این برند با بیش از چندین هزار مشتری فعال توانسته است خدمات گسترده ای را در موضوعات مختلف خرید اینترنتی بیمه ارائه دهد. بیمه دات کام یکی از بالاترین نرخ تبدیل در بازدید صفحات را دارد. این موضوع به دلیل قیمت گذاری نفوذی و تخفیفی انواع بیمه نامه است. از این رو بیشتر مخاطبین سایت پس از استعلام بیمه مورد نظر اقدام به خرید می نمایند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.