با چمن مصنوعی، دیگر نگران هزینه های کاشت،آبیاری و کود نباشید

 چمن مصنوعی علاوه بر اینکه ظاهر چمن طبیعی را دارد شما را از هزینه های کاشت، نگهداری، آبیاری،برش،کود و .... بی نیاز میکند.

علاوه بر این عمر طولانی و سبز بودن در تمام فصول سال و انعطاف پذیری بالا هم از مزایای چمن مصنوعی است.

کاربردهای چمن مصنوعی

چمن مصنوعی در دو کاربری ورزشی و تزیینی استفاده می شود.

امروزه استفاده از چمن مصنوعی در حوزه ورزش و در ورزشگاه ها و زمین های بازی فوتبال و ... به دلیل نگهداری آسان و مقرون به صرفه بودن گسترش یافته است.

همچنین چمن مصنوعی تزیینی نیز در محوطه سازی و روف گاردن، برای حیوانات خانگی، حیاط، تراس، باغ ها و ویلاها، باشگاه ، رستوران، تالارها، و ... استفاده میشود.

چمن مصنوعی علاوه بر تمام نقات قوتی که دارد دارای جلوه و زیبایی خاصی نیز میباشد.  این محصول دارای زیبایی بصری و دوام و عمر بالاست و بهترین محوطه ها را برای شما ایجاد میکند.

نحوه نصب چمن مصنوعی

مرحله اول در نصب چمن مصنوعی  اندازه گیری محل مورد نظر می باشد که بر اساس متر مربع باید محاسبه شود.

برای کارهای بین سنگی همه شیارهای بین سنگ ها باید طولش اندازه گیری شود و مجموع همه طول شیارها در عرض آن ضرب شده و مجموع چمن مصنوعی مورد نیاز محاسبه خواهد شد. بعضی از محوطه ها اندازه گیری سخت تری دارند که نصاب های چمن مصنوعی در فروشگاه نیاورون با بازدید حضوری و کارشناسی محیط و گرفتن متراژ چمن مورد نیاز شمارا یاری میکنند.

همچنین فروشگاه اینترنتی نیاورون با ارایه مشاوره حضوری و تلفنی در انتخاب چمن مناسب برای محوطه شمارا یاری میکنند. و با کیفیت ترین چمن مصنوعی با تنوع بالای محصولات و ارسال سریع و نازلترین قیمت و همچنین نصب بسیار دقیق و عالی چمن مصنوعی بهترین فضای سبز را برای شما ایجاد می کنند.

در ابتدای کار باید سطح زیرین آن آماده شود. چنانچه سطح کار از جنس سخت و هموار باشد به راحتی میتوان چمن مصنوعی را روی آن نصب کرد. اما در سطوح غیرسخت باید شن و ماسه ریخته شده و کوبیده شود تا به سطحی صاف برسند.

نصابان چمن ها را در ابعاد و اندازه های متناسب برش میدهند و طرح مورد نظر را ایجاد میکنند. سپس چمن ها را لب به لب هم قرار میدهند و آنها را برای چسب کاری آماده و تنظیم میکنند. امکان دارد هنگام اور لب کردن، لبه ها ناصاف باشند که در این صورت باید با کاتر برش داده شده و صاف شوند.

سپس مابین چمن ها نوارهای اتصال به عرض ۲۰ سانتی متر قرار میدهند و شروع به چسب کاری آنها میکنند.

چمن مصنوعی در عرض ۲ متر یا ۴ متر و طول ۲۵ متر یا ۱۵ متر عرضه میشود. به یاد داشته باشیم که در نصب چمن مصنوعی همه رول ها باید در یک جهت گذاشته شوند و خواب چمن باید یکدست باشد.

ما اینجا هستیم تا در هر مرحله شما را راهنمایی کنیم.

همچنین شما ممکن است برای نصب چمن، به نصاب و متریال نصب مانند ژئوتکستایل، سیلیس و گرانول ، چسب و نوار اتصال نیاز داشته باشید.

فروشگاه نیاورون هر انچه شما برای نصب چمن مصنوعی نیاز داشته باشید به شما ارائه میدهد.

نیاورون2

قیمت چمن مصنوعی

چمن مصنوعی دارای تنوع بالا از نظر تراکم و ارتفاع نخ، و ظاهر و رنگ میباشد. اما گاهی برخی چمن ها با یک سری مشخصات برای یک کاربری مناسب تر می باشند و گاهی انتخاب چمن بر اساس سلیقه خریدار و میزان بودجه ای که برای خرید  در نظر گرفته است تعیین میشود.

با کیفیت ترین و متنوع ترین چمن ها را برای هر کاربری و هر مقدار بودجه خود  در فروشگاه نیاورون میتوانید بیابید و ما این اطمینان را به شما می دهیم که نازلترین قیمت چمن مصنوعی را در فروشگاه نیاورون خواهید یافت.

تیم مشاوره فروشگاه نیاورون شما را در خرید چمن مناسب یاری میکنند و خوشحال خواهیم شد به سوالات شما پاسخ دهیم.

خرید چمن مصنوعی

پس از تصمیم گیری برای خرید چمن مصنوعی برای فضای خود، باید راجب قیمت ها، ویژگی های فنی و ظاهری هر محصول و ابعاد و نوع کاربری فضای خود به خوبی تحقیق کنید. ممکن است نوع چمنی که شما برای فضای نگهداری از حیوان خانگی خود نیاز دارید با نوع چمنی که برای محوطه سازی فضای رستورانتان مورد نیازتان است بسیار متفاوت باشد.

همچنین هنگام خرید از قیمت و مدت زمان ضمانت چمن مصنوعی مطمئن شوید.

فروشگاه نیاورون با عرضه مستقیم چمن مصنوعی با کیفیت و با گارانتی 24 ماهه الی 36 ماهه و همچنین راهنمایی و مشاوره شما عزیزان و نصب درجه یک چمن مصنوعی و ارسال سریع محصول این اطمینان را به شما می دهد که خرید آسان مطمئن و لذت بخشی را داشته باشید.

 

 

 

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.