نیسان ایکس تریل  خودروی اسپرت و زیبا

طراحی جلو خودرو نیسان ایکس تریل خوب و شکیل است و حس قدرت را القا می‌کند که دلیل آن بخش کرومی بزرگی است که در وسط  قرار می‌گیرد؛ در واقع می توان گفت امضا نیسان شده است و لگوی خود را در داخل آن قرار می‌دهد. چراغ‌های جلوی این خودرو قشنگ است اما از سال ۲۰۱۳ تاکنون تغییری در آن ایجاد نشده است؛ البته قرار بر این است که فیس لیفت بعدی آن که وارد ایران می‌شود سپر آن کمی تغییر کرده باشد و قشنگ تر شده باشد.

در طراحی داخلی نیسان ایکس تریل از چرم برای روکش صندلی‌ها به رنگ بژ یا مشکی استفاده شده که هرچند صندلی‌ها می‌توانستند کمی پشتیبانی تکیه‌گاهی کناری هم داشته باشند، اما بین صندلی‌های جلو، فضایی برای گذاشتن لوازم ضروری وجود دارد که با بستن در آن می‌توان آن را محلی برای قرار دادن آرنج در نظر گرفت. قرار گیری قطعات روی در فیبر کربن را شبیه‌سازی می‌کند. متاسفانه از سطوح مشکی براق پیایونی استفاده کرده‌اند؛ چون گرد و خاک و اثر انگشت را بر روی آن جذب می‌کند. همچنین یک سانروف روی سقف دارد که باز می‌شود. این خودرو هم به صورت ۵ نفره و هم ۷ نفره با سه ردیف صندلی عرضه شده است.

از آپشن‌های این خودرو می‌توان به سیستم نیسان کانکت اشاره کرد که با گوشی هوشمند به خوبی ارتباط برقرار کرده و شما می‌توانید از اپلیکیشن‌های پخش فیلم و موسیقی آنلاین و آفلاین از طریق نمایشگر وسط استفاده کنید. صندلی عقب خودرو ایکس تریل می‌تواند به صورت ریلی عقب و جلو شود حتی پشتی آن را می‌توان خواباند تا فضای صندوق عقب بیشتر شود. در مورد فضای صندلی‌های عقب باید گفت که: جای پای خوبی دارد و همین طورفضای سر راحت است و سقف آن پانوراما یک تکه است و دو خروجی تهویه مطبوع دارد. اعداد محاسبه شده در تست شتاب: شتاب ۰ تا  ۱۰۰،  ۱۱.۲۶ ثانیه و شتاب ۰ تا ۶۰، ۵.۵۷ به دست آمد. در مجموع موتورهایی که  برای نیسان ایکس تریل استفاده شده است: موتور بنزینی، یک موتور هیبریدی ۲ لیتری با ۱۴۴ اسب بخار و یک موتور ۲.۵ لیتری با ۱۷۰ اسب بخار و یک موتور دیزلی ۲ لیتری دی سی آی با ۱۷۰ اسب بخار دارد.

 سیستم دیفرانسیل خودرو نیسان ایکس تریل ۳ حالت دارد: حالت اول حالت اتو است که پیش فرض آن این است که نیرو را به دیفرانسیل جلو می‌دهد و در شرایط خاص می توان تا ۵۰ درصد نیرو را روی دیفرانسیل عقب هم ببرد، حالت دوم حالت تک دف است که حالت دیفرانسیل جلو است و بهتر است که شما در شرایط عادی شهر روی حالت تک دف جلو باشید، حالت سوم  حالت وفلاگ است که به طور پیوسته و مداوم نیرو را به صورت مساوی روی چهار چرخ تقسیم می‌کند. هندلینگ ماشین بسیار خوب است به طوری که فرمان بسیار نرم و ماشین در هر سرعتی در کنترل شماست اما سیستم تعلیق آن کمی خشک است و در دست اندازهای تهران کمی می‌کوبد. صدای موتور در دور موتور‌های بالا داخل کابین شنیده می‌شود. در ماشین‌های شاسی بلند امنیتی بخصوص در مورد ترمز بسیار مهم است. نیسان ایکس تریل فرمول‌های عالی دارد و ترمز آن از همه رقبا بهتر است به طوری که خط قرمز آن حتی از رف ۴ و سورنتو هم کمتر است.

با توجه به اینکه سایت دیوار هم اکنون بزرگ‌ترین بستر درج آگهی رایگان خودرو به شمار می‌رود برای خرید و فروش خودرو نیسان ایکس تریل به آگهی‌های بخش خرید خودرو مراجعه کنید.

منبع : ویرلن

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.