پیروانی سرمربی صنعت نفت شد
علیرضا خلیلی نیا عضو هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: با تصمیم هیات مدیره «غلامحسین پیروانی» به عنوان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت انتخاب شد.

وی گفت: قرارداد پیروانی با صنعت نفت تا پایان فصل جاری است و وی به زودی هدایت این تیم را آغاز می کند. به دنبال نتیجه های بد چند بازی اول نیم فصل دوم لیگ برتر هیات مدیره باشگاه صنعت نفت «آلفردو کاسیمیرو» سرمربی پرتغالی این تیم را برکنار کرد.

بایرن به لیگ قهرمانان می‌رسد؟
بایرن با نمایشی فاجعه‌بار مقابل هانوفر باخت. به نظر می‌رسد شرایط لوییس فان‌خال در بایرن مونیخ بسیار دشوار شده باشد. تیم او در آخرین بازی اش مقابل هانوفر سه بر یک شکست خورد.
بایرن هم اکنون با 42 امتیاز موقتا چهارم است. با شرایط متزلزل این روزهای بایرن؛ حضورش در دوره آینده لیگ قهرمانان اروپا درهاله‌ای از ابهام قراردارد.

مانوئل نویردرتیررس منچستریونایتد


تیم فوتبال منچستریونایتد به طور رسمی خواهان جذب مانوئل نویر، سنگربان تیم ملی آلمان و باشگاه شالکه شد. پس از جام جهانی 2010 آفریقای‌جنوبی که نویر به همراه تیم کشورش خوش درخشید، مورد توجه شیاطین سرخ قرار گرفت.
تازه‌ترین اخبار در مورد این سنگربان ۲۴ ساله مشخص می‌کند نمایندگان تیم انگلیسی تماس‌‌های پنهانی با نویر برقرار کرده و خواهان وی شده‌اند. در جریان بازی چهارشنبه شب بایرن و شالکه، نویر مقابل مونیخی‌ها ایستادگی مثال‌زدنی کرد.

تصویب استفاده از پنج داور در یورو
فدراسیون بین‌المللی فوتبال- فیفا- اعلام کرد هیات بین‌المللی فوتبال، داوری پنج نفره را در مسابقات یورو 2012 در لهستان و اوکراین تصویب کرد.
به این ترتیب استفاده از یک تیم داوری پنج نفره که در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و یورولیگ آزمایش شد، برای اولین بار در یک تورنمنت بین‌المللی بزرگ اجرا خواهد شد.