چند منظوره تازه وارد اچ پی

بازار دیجیتال- مدل CM۱۴۱۵fnw به عنوان دستگاه جدید چند منظوره رنگی اچ پی در بازار داخلی معرفی شده است. بر اساس علام سرزمین سبز، یکی از عرضه‌کنندگان محصولات این برند در بازار داخلی، این دستگاه چند منظوره ایده‌آل کاربران تجاری است که می‌خواهند دستگاه چندکاره رنگی داشته باشند. تجهیز به صفحه نمایش لمسی رنگی ۵/۳ اینچی ۸۹/۸ سانتیمتری touchscreen، تجهیز به حافظه ۱۶۰ مگابایتی، قابلیت چاپ در ابعاد سفارشی Letter, legal, executive, envelopes (No. ۱۰, Monarch), postcard، قابلیت کارکرد در رطوبت و... از ویژگی‌های این دستگاه چند منظوره است.

سرعت چاپ این دستگاه هم برای اسناد سیاه و سفید ۱۲ صفحه در دقیقه و برای اسناد رنگی هشت صفحه در دقیقه است.

وضوح چاپ این دستگاه هم برای اسناد سیاه و سفید ۶۰۰ ×۶۰۰ نقطه در اینچ و برای اسناد رنگیHP ImageREt ۳۶۰۰ است. CM۱۴۱۵fnw همچنین قابلیت چاپ ۳۰۰۰۰ صفحه در ماه را دارد. پشتیبانی از کارتریج‌های HP Black Print Cartridge (۲,۰۰۰ pages), CE۳۲۰A HP Cyan Print Cartridge (۱,۳۰۰ pages), CE۳۲۱A HP Color Yellow (Print Cartridge (۱,۳۰۰ pages, از سایر ویژگی‌های این دستگاه چند منظوره لیزری است.

ظرفیت کاغذ ورودی این دستگاه هم ۱۵۰ sheets و ظرفیت کاغذ خروجی این دستگاه ۱۲۵ sheets است. این دستگاه قابلیت چاپ روی انواع کاغذ نظیرbond, brochure, colour, glossy, letterhead, photo, plain, preprinted, prepunched را داشته و به رابط‌هایHi-Speed USB ۲.۰ port, ۱ Host USB، built-in ۱۰/۱۰۰ wired Ethernet مجهز است. CM۱۴۱۵fnw با قیمت ۶۱۰ هزار تومان و با ضمانت شرکت سرزمین سبز به بازار داخلی عرضه شده است.