ارتقا استانداردهای پدافند غیرعامل منطقه نفتی تبریز با همکاری همه ارگان ها و دستگاههای استان

دنیای اقتصاد-تبریز: سرپرست استانداری آذربایجان شرقی در این نشست با بیان این که شورای پدافند غیرعامل استان از شورا‌های فعال کشور محسوب می‌شود و فعالیت تمامی قرارگاه‌های آن از جمله قرارگاه‌های شیمیایی، پرتوی و زیستی چشمگیر است، گفت: آذربایجان شرقی سال گذشته از سوی سازمان پدافند غیرعامل، جزو ۲ استان برتر کشور در حوزه پدافند غیرعامل معرفی شد و این مهم نشان دهنده آن است که شورای پدافند غیرعامل استان وظایف و تکالیفی که در زمینه ایمن سازی تجهیزات مهم و حساس استان، حفاظت از آنها و تامین امنیت و سلامت مردم عهده دار است به بهترین شکل ممکن عمل انجام داده است.

photo_2024-08-02_00-22-31

تراب محمدی از همه دستگاههای استانی خواست همکاری لازم را در خصوص ارتقا استانداردهای پدافند غیرعامل در حوزه نفتی تبریز با فرمانده ارشد پدافند غیرعامل این منطقه داشته باشند.

photo_2024-08-02_00-23-01

غلامرضا باقری مدیرعامل پالایش نفت تبریز و فرمانده ارشد پدافند غیرعامل منطقه نفتی تبریز نیز در این جلسه به چالش های منطقه نفتی تبریز در حوزه پدافند غیرعامل اشاره کرد و افزود: از دستگاههای استانی می خواهیم همکاری لازم را با ما داشته باشند تا بتوانیم این چالش ها را هر چه سریعتر رفع کنیم. البته رفع برخی از این چالش ها به تصمیمات ملی نیاز دارد که این موارد را نیز از طریق سازمان پدافند غیرعامل کشور دنبال خواهیم کرد.