حمایت همه جانبه شستا از توسعه داروسازی شهید قاضی

دنیای اقتصاد-تبریز: عارف نوروزی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) با همراهی حسین عطار مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین (تیپیکو) و بابک افقهی مدیرعامل هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی تامین( تاپیکو) از داروسازی شهید قاضی بازدید کردند.

عارف نوروزی در این بازدید در مورد اجرای طرح های توسعه ای در شرکت های زیر مجموعه تاکید کرده و اعلام کرد: در مورد اجرای طرح های توسعه ای باید بیشتر کار شود تا بعد از تامین نیازهای داخلی به صادرات نیز توجه ویژه شود و سهم بازار را از دست ندهیم. با توجه به رویکرد تولید محصولات تزریقی در شرکت داروسازی شهید قاضی ، توسعه این شرکت یک توسعه ملی است. شستا به صورت همه جانبه از شرکت داروسازی شهید قاضی حمایت خواهد کرد.

وی روند عملکرد تولید، فروش، سودآوری و ساختار نیروی انسانی در داروسازی شهید قاضی را با توجه به بررسی گزارشات بسیار مناسب توصیف کرد و گفت: تولید محصولات جدید، انحصاری و با کیفیت افتخار شرکت داروسازی شهید قاضی است و باید این شرکت وارد حوزه تولید محصولات جدید شده و سبد محصولات تولیدی خود را افزایش دهد.

مدیرعامل شستا پروژه های اجرا شده و در دست اجرای این شرکت را حرفه ای، ملی و مرتبط با سلامت مردم قلمداد کرد  بطوریکه هم اعتباری برای شستا و تیپیکو بوده و هم منبع درآمد و سودآوری برای مجموعه سهامداران شستا است.

نوروزی ضمن قدردانی از تلاش های مدیریت داروسازی شهید قاضی و همکاران این مجموعه، گفت: تصویب و حمایت همه جانبه شستا  از توسعه پروژه های جدید داروسازی شهید قاضی پاداش ما به این شرکت خواهد بود.

حسین عطار مدیر عامل تیپیکو نیز داروسازی شهید قاضی را یکی از بزرگترین و تاثیر گذارترین شرکتهاتی مجموعه تیپیکو دانست که از نظر تعدادی و لیتراژ تولید، بزرگترین شرکت داروسازی کشور در حوزه تولید داروهای تزریقی و بیمارستانی است.

بابک افقهی مدیرعامل هلدینگ تاپیکو هم ضمن اعلام نکته نظرات در حوزه های تامین منابع مالی، بر لزوم حفظ نیروهای تخصصی و جلوگیری از خروج کارشناسان و مدیران خبره از شرکتهای تابعه شستا اشاره کردند.

photo_2023-11-25_17-11-44

سعید باسمنجی مدیرعامل شرکت داروسازی شهید در این دیدار به تشریح جایگاه شرکت و گزارش عملکرد سالهای اخیر و همچنین عملکرد 8 ماهه سال جاری پرداخته و در مورد مشکلات  و موانع  صنعت دارو و طرح های توسعه ای انجام گرفته و در دست اقدام توضیحات جامعی را ارئه دادند.

در ادامه از خطوط تولید انواع سرم، آمپول و ویال، آزمایشگاههای کنترل کیفیت و بخش تحقیق و توسعه و انبارهای شرکت داروسازی شهید قاضی بازدید بعمل آمد.