اولویت ما رونق تولید و حمایت از تولیدکنندگان است

دنیای اقتصاد-تبریز: آیین تودیع و معارفه سرپرستان اداره کل استاندارد استان آذربایجان شرقی با حضور  مجید آقا بابایی مشاور و مدیرکل بازرسی و دفترپاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد سازمان استاندارد ایران،  جبارعلی ذاکری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی، جمعی از مسئولان استانی و مدیران عامل واحدهای صنعتی استان برگزار شد.

سرپرست اداره کل استاندارد استان آذربایجان شرقی در این آیین گفت: استاندارد و نقش مهم آن درکلیه شئونات زندگی برهیچکس پوشیده نیست استاندارد از دوران باستان وجود داشته و در تاریخ کشورهای باستانی شواهد و مستندات زیادی در این خصوص وجود دارد البته فعالیت مدرن استاندارد به قرن ۱۸ میلادی باز می گردد.

صحرایی ادامه داد: با توجه به اهمیت رونق تولید و حمایت از تولیدکنندگان ما به دنبال حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با رعایت قوانین و مقررات خواهیم بود.همچنین باید تحولاتی در ساختار اداره ایجاد شود که از آن جمله می توان به افزایش نیروهای متخصص و فنی و بروزرسانی تجهیزات آزمایشگاهی اشاره کرد.

وی در ادامه افزود : تعامل سازنده با صنایع، تعامل با سایر سازمان ها و ادارات، تسهیل و ساده سازی و پرهیز از پیچیده سازی امور، عدالت محوری در صدور مجوزها و حمایت از شرکت های نوپا و دانش بنیان ها از جمله اولویت های ما است .