دریافت مالیات باید توام با عدالت و رضایت باشد

دنیای اقتصاد-تبریز: عیسی اورج زاده، در این دیدار با اشاره به تسهیلات مقرر در اجرای تبصره ماده 100 به مودیان مالیاتی توصیه کرد در فرصت کم باقیمانده تا پایان ماه خرداد، از مزایای این ماده قانونی استفاده نمایند.

اورج زاده در این جلسه با اشاره به مهلت تسلیم اظهارنامه های مالیاتی مشاغل، خاطر نشان کرد: مهلت قانونی ارسال الکترونیکی اظهارنامه 31 خرداد است که این مهلت قابل تمدید نمی باشد. وی در ادامه به کلیه سوالات و ابهامات روسای اتحادیه و نمایندگان اصناف شهرستان مرند پاسخ داد.

داود عباسی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند نیز در این جلسه به پیشگامی اصناف در تمامی عرصه های انقلاب اشاره کرد و گفت: اصناف و کسبه در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند.

عباسی، افزود: یکی از اهداف دولت حل مشکلات اقتصادی مردم است و در این راستا نهایت اهتمام برای رفع مشکلات مالیاتی اصناف انجام خواهد گرفت.

شایان ذکر است جلسه رسیدگی به مسایل و مشکلات اصناف و صاحبان مشاغل شهرستان مرند، با حضور مدیرکل امور مالیاتی استان، فرماندار ویژه شهرستان مرند، فرمانده بسیج اصناف استان، رئیس اداره صمت، رئیس اتاق اصناف و روسای اتحادیه های صنفی مرند برگزار شد.