۷۰۶ میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی آذربایجان شرقی اختصاص یافت

دنیای اقتصاد-تبریز:  جبارعلی ذاکری در جلسه شورای فنی آذربایجان شرقی، اظهار کرد: با سفر رئیس جمهوری به آذربایجان شرقی اتفاقات بسیار خوبی در خصوص تخصیص اعتبارات به‌صورت نقدی به استان ابلاغ شد که جذب اعتبارات مربوط به طرح‌های عمرانی باید مدنظر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت‌های موجود حداکثر استفاده را برای تکمیل پروژه‌ها با عنایت به فصل کاری انجام داد تا شاهد اجرا، رونق و اتمام طرح‌ها در حداقل زمان ممکن باشیم، اظهار کرد: رعایت استانداردهای ساخت‌وساز و کیفیت مناسب پروژه‌ها برای دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه سازمان‌هایی که ساختار فنی اجرایی دارند، ضروری بوده و باید رعایت شود.

ذاکری نظارت‌ها را جزو دغدغه‌های اصلی مدیریت آذربایجان شرقی دانست و یاداور شد: دستگاه‌های اجرایی ضمن نظارت دقیق، باید اجرای پروژه‌ها را در دستور کار و اولویت اساسی خود قرار دهند.

وی مصوبات جلسات شورای فنی آذربایجان شرقی مهم برشمرد و بر لزوم پیگیری مصوبات جلسات شورا تاکید کرد.

ذاکری گفت: شورای فنی بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در حوزه‌های خاص و موضوعات متفاوت است که به‌ صورت مرتب با حضور پررنگ اعضای اصلی در استان تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: هر چند دستگاه‌های اجرایی اطلاعات درخواستی پروژه‌ها را در سامانه منتاک وارد می‌کنند، اما باید پیش‌بینی و پیگیری نهایی را باید انجام دهیم تا در هفته دولت شاهد بهره‌برداری طرح‌های عمرانی در شهرها و بخش های مختلف آذربایجان شرقی باشیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.