سنتکام: ایران از فرصت آتش بس استفاده نکرد /  ارتش آمریکا به دستور رئیس جمهور حملات بیشتری را علیه اهداف متعددی در ایران انجام داده‌اند

سنتکام ضمن تائید حمله به خاک ایران در بیانیه ای اعلام کرد:  نیروهای آمریکایی در پاسخ به جدیدترین حمله ایران به یک کشتی تجاری، حملات بیشتری را علیه اهداف مورد نظر انجام داده‌اند.

در این بیانیه آمده است:

*پس از حملات روز جمعه آمریکا، فرصتی برای ایران فراهم شد تا به توافق آتش‌بس پایبند بماند، اما این کشور تصمیم گرفت از این فرصت استفاده نکند.

* ایران با پرتاب یک پهپاد تهاجمی، نفت‌کش «کیکو» با پرچم پاناما را هدف قرار داده است.

*جنگنده‌های آمریکایی زیرساخت‌های نظارت نظامی، سامانه‌های ارتباطی و مواضع پدافند هوایی ایران را هدف قرار داده‌اند.

*نیروهای آمریکایی بر اساس دستورات رئیس‌جمهور ترامپ، حملات بیشتری را علیه اهداف متعددی در ایران انجام داده‌اند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.