حمله ارتش اسرائیل به غیرنظامیان در لبنان

منابع خبری از نقض مجدد آتش‌بس توسط ارتش رژیم صهیونیستی با تیراندازی به سمت غیرنظامیان در النبطیه در جنوب لبنان خبر دادند.
خبرنگار شبکه خبری الجزیره گزارش داد نیروهای رژیم صهیونیستی شهروندان محله «الدیر» در شهرک «النبطیه الفوقا» واقع در جنوب لبنان را هدف قرار دادند.

خبرگزاری ملی لبنان اعلام کرد در جریان حمله رژیم صهیونیستی به شهرک النبطیه الفوقا در جنوب این کشور، دو نفر شهید و شماری زخمی شدند.

همچنین منابع خبری از حمله پهپادی به شهرک «کفرتبنیت» واقع در جنوب لبنان خبر دادند.

خبرنگار المیادین در جنوب گزارش داد که اشغالگران با شلیک چندین بمب صوتی شهرک «کفرتبنیت» را هدف قرار دادند.

شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع نظامی گزارش داد که ارتش این رژیم حمله‌ای به منطقه کفرتبنیت در جنوب لبنان برای مهار یک تهدید انجام داده است.

در همین راستا، حزب‌الله همچنان فرمول «مناطق زرد یا مناطق آزمایشی» و آزادی تردد اشغالگران را رد می‌کند و خواستار یک جدول زمانی سریع برای خروج است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.