کنایه قالیباف به صداوسیما / اگر به سوئیس نمیرفتیم ....
قالیباف در توئیتی کنایه آمیز پاسخ کارشناس مخالف مذاکرات در برنامه صداوسیما را داد.
محمدباقر قالبیاف در توئیتی کنایه آمیز در انتقاد به صداوسیما نوشت:
در یکی از برنامههای خوب صداوسیما دیدم که گفتند کاش فرودگاه مهراباد را میبستند تا تیم مذاکره کننده به سوئیس نرود. به آن عزیزان میگویم اگر به سوئیس نمیرفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته میشد.

بخش سایتخوان، صرفا بازتابدهنده اخبار رسانههای رسمی کشور است.