تشکیل پرونده قضایی برای مسمومیت دانش‌آموزان اردبیلی

سید عبدالله طباطبایی،دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل در خصوص وقوع حادثه مسمویت دانش آموزان مدرسه فرزانگان اردبیل، بیان کرد: بلافاصله پس از وقوع این حادثه، موضوع مورد بررسی قضایی قرار گرفت.

وی افزود: دستورات لازم برای بررسی جوانب وقوع این حادثه صادر و در دادستانی استان پرونده‌‎ای نیز در این رابطه تشکیل شده است.

دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل تصریح کرد: پس از انتقال مصدومان این حادثه به بیمارستان‌های امام خمینی (ره)، بوعلی و تامین اجتماعی اردبیل، معاون دادستانی استان با حضور در این مراکز درمانی، از نزدیک جویای احوال مصدومان حادثه بوده و در خصوص پیگیری وضعیت جسمانی مصدومان تاکیدات لازم را به مسئولان و کادر درمانی لازم را صادر کرد.

گفتنی است که صبح امروز «دوشنبه ۲۶ دی» بدنبال مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در مدرسه فرزانگان اردبیل، بیش از ۳۰ نفر مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.