مهر:
رئیس سازمان غذا و دارو درباره برخی گلایههای مردمی نسبت به قیمت یا کمبود برخی داروها گفت: بخش قابل توجهی از این موارد مربوط به داروهای برند وارداتی است؛ داروهایی که در بسیاری از موارد، نمونه تولید داخل یا مشابههای قابل قبول با قیمت مناسبتر برای آنها وجود دارد.
مهر:
در شرایط کنونی و در حالی که ۷۰ روز به پایان سال باقی مانده است، اوضاع بازار دارویی کشور چندان مساعد و مناسب نیست؛ زیرا، علاوه بر کمبودهایی که مشهود است، شاهد افزایش بی سر و صدای قیمت برخی از اقلام دارویی هستیم.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: متأسفانه واقعیتی که مسئولان از آن طفره رفته و سعی در لاپوشانی کردن آن دارند اینست که زخم عفونی تحریم هر روز عمیقتر شده و گسترههای بیشتری از جامعه را زمینگیر میکند.
تسنیم:
سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: اگر بیمارستانی خلاف قیمت مصوب دارو، از بیماران وجهی دریافت کند مورد پیگرد قانونی قرار میگیرد همچنین اگر کسی در این زمینه به موردی برخورد کرد میتواند آن مورد را از طریق سامانه ۱۹۰ به سازمان غذا و دارو اعلام کند.