موضع بحرین درباره توافق ایران و آمریکا

عبداللطیف بن راشد الزیانی، وزیر خارجه بحرین از امضای یادداشت‌ تفاهم میان ایران و آمریکا استقبال کرد.

وزیر امور خارجه بحرین در جریان نشست مشترک کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و ایالات متحده در منامه گفت: از تلاش‌هایی که به امضای یادداشت تفاهم میان واشنگتن و تهران منجر شد، استقبال می‌کنیم.

وی افزود: کشورهای شورای همکاری خلیج فارس چشم‌انتظار فصل جدیدی هستند که بر پایه احترام به حاکمیت کشورها و حفاظت از مسیرهای دریایی بنا شده باشد. 

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.