شماره روزنامه ۶۱۰۵
|
آرشیو روزنامه شماره ۶۰۸۲ دنیای اقتصاد

اخبار ورزش - روزنامه شماره ۶۰۸۲

  • بحران گزارشگر

    دنیای اقتصاد: به فاصله کوتاهی بعد از پایان مسابقات المپیک، بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران آغاز شد تا تلویزیون روزهای پرکاری داشته باشد. در این میان اما یک وجه مشترک بین هر دوی این رویدادها، باعث آزار مخاطبان شده است؛ ضعف شدید و چه بسا بحران در بخش گزارشگری!
  • سورپرایز نشدیم

    دنياي اقتصاد: هفته اول بیست و چهارمین دوره لیگ برتر رسما به پایان رسید. به جز پرسپولیس که پنج‌شنبه شب برابر ذوب‌آهن متوقف شد، دیگر مدعیان یعنی استقلال، سپاهان، تراکتور و حتی فولاد سه امتیاز را کسب کردند تا رقابت بالای جدول از همین حالا شروع شود.
  • هیجان در بدو شروع

    دنياي اقتصاد: فصل جدید لیگ برتر انگلیس از روز جمعه با برتری یک گله من‌یونایتد برابر فولام شروع شد، دیروز با برگزاری ۶ مسابقه پیگیری شد و امروز با انجام دو بازی هفته نخست به پایان می‌رسد. اما آخرین بازی هفته قطعا حساس‌ترین آن هم هست؛ جایی که از ساعت ۱۹ چلسی در استمفورد بریج میزبان منچسترسیتی است تا در آغاز جذاب‌ترین لیگ جهان، شاهد یک نبرد پرستاره باشیم. چلسی همچنان یکی از تیم‌های پرخرج و در آرزوی رسیدن به جایگاه فعلی من‌سیتی است، چراکه مربی گمنام ایتالیایی از دستیاران پپ گواردیولا بوده و یکی از دلایل استخدام وی در چلسی هم همین است. اما خود سیتی با قهرمانی‌های پیاپی لیگ برتر، در فصل جدید بازهم تکرار همین را می‌خواهد منتهی هنوز در نقل و انتقالات ستاره نامداری را به ترکیب اضافه نکرده است. احتمالا پپ قصد دارد فصل را شروع و بعد نقاط ضعفش را ترمیم کند!
  • بمب سپاهان ترکید

    دنياي اقتصاد: سپاهان از تیم‌های پر کار پنجره نقل و انتقالات تابستانی بود و جواد آقایی‌پور، حسین گودرزی، صالح حردانی، محمدامین حزباوی، محمدمهدی محبی، مهدی لیموچی و وحدت حنانوف را به خدمت گرفت. در هفته‌های گذشته شایعه مذاکره اصفهانی‌ها با استیون انزونزی هافبک فرانسوی سابق رم به گوش می‌رسید، اما آمدن این ستاره فرانسوی به سپاهان در هاله‌ای از ابهام بود. اما هافبک فصل گذشته کونیا اسپور روز گذشته به اصفهان رسید تا مراحل پایانی مذاکراتش با سپاهان را انجام دهد. انزونزی که سابقه حضور در باشگاه‌های بزرگی مثل رم، گالاتاسرای و سویا را دارد موفق به کسب قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۸ با تیم ملی فرانسه شده و قهرمانی در لیگ اروپا با سویا را هم در کارنامه خود دارد.
  • یک تغییر دیگر در لیگ برتر

    دنياي اقتصاد: با اعلام سازمان لیگ فوتبال، محل برگزاری مسابقه دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و هوادار تهران از هفته دوم لیگ برتر تغییر کرد. در بیانیه این نهاد آمده است: «پیرو درخواست باشگاه ذوب‌آهن و نظر به لزوم آماده‌سازی ورزشگاه فولادشهر برای میزبانی از مسابقه تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان در مقدماتی جام جهانی، دیدار دو تیم ذوب‌آهن اصفهان-هوادار تهران از هفته دوم لیگ برتر روز جمعه ۲ شهریور ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه امام رضا (ع) شهر مشهد برگزار می‌شود.» بنابراین بعد از مدت‌ها یک بازی از رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه مدرن امام رضا (ع) مشهد برگزار خواهد شد. یک بار دیگر تغییرات عجیب لیگ برتر و بی‌امکاناتی فوتبال ایران به چشم آمد، ولی مشخص نیست چرا از همان ابتدا ورزشگاه مشهد به عنوان میزبان تیم ملی انتخاب نشد که این‌گونه همه برنامه‌ها به‌هم بریزد. بله؛ شاید پای تجربیات تلخ گذشته در میان باشد.
  • بیرانوند: خارج از قرارداد پول گرفتم!

    دنياي اقتصاد: روز گذشته فایل صوتی از علیرضا بیرانوند، سنگربان سابق پرسپولیس و فعلی تراکتور منتشر شد که حیرت‌انگیز بود. درحالی که هنوز تکلیف قرارداد او با تیم تبریزی و شکایت باشگاه پرسپولیس مشخص نشده و بیرو حتی در هفته نخست لیگ به میدان رفت، اعتراف او در این ‌ویس یک بار دیگر قانون‌شکنی در فوتبال ایران را ثابت می‌کند.

پربازدیدهای سایت خوان

بیشتر