با سرویس DaaS ابرآمد همیشه، همه‌جا و با هر وسیله‌ای به دسکتاپ ابری خود دسترسی داشته باشید

رپرتاژ آگهی: هر کسب‌وکاری با چالش‌های تامین و نگهداشت سخت‌افزار مورد نیاز کارکنان آشناست. هزینه‌ بالای تامین و نگهداشت سخت‌افزار، از بین رفتن اطلاعات، نیاز به ارتقای بعضی از سخت‌افزارها در بازه زمانی محدود و بسیاری مشکلات دیگر بار سنگینی بر دوش شرکت‌ها می‌گذارد. علاوه بر این، دسترسی به سخت‌افزارها، نرم‌افزارها و اطلاعات از بیرون شرکت، به دلیل محدودیت‌های زیرساختی عملی نبوده یا مشکلات امنیتی ایجاد می‌کند.

تمامی این مشکلات سازمان‌ها را به دنبال راه حل مناسبی برای تامین سخت‌افزارهای متناسب با نیازهای متفاوت کارکنان خود هدایت می‌کند تا علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه، دیگر نگران نگهداشت سخت‌افزارهایشان نباشند. علاوه بر این با توجه به تمایل برخی از کسب‌وکارها به دورکاری نیاز به تامین تجهیزات سخت‌افزاری با روش‌های نوین بیش از پیش احساس می‌شود. تجهیزاتی که علاوه بر به‌روز بودن، دغدغه‌های امنیتی کسب‌وکارها را نیز پوشش دهد.

راهکار ابرآمد برای حل این مشکلات چیست؟

دسکتاپ ابری Desktop as a Service (DaaS) ابرآمد سرویسی مبتنی بر پردازش ابری است که از طریق اتصال به اینترنت به کاربران ارائه می‌شود. این سرویس محیط‌های دسکتاپ را به همراه سیستم‌عامل، برنامه‌ها، فایل‌ها، فضای ذخیره‌سازی ابری و... در اختیار کاربران قرار می‌دهد و زیرساخت، فضای ذخیره‌سازی و شبکه توسط ابرآمد میزبانی می شود. با استفاده از این سرویس مدیران کسب‌وکارها می‌توانند به راحتی و در عرض چند دقیقه به تعداد مورد نیازشان سرویسی متناسب با نیازهای کارکنان خود تهیه کنند. همچنین کاربران نیز می‌توانند با در اختیار داشتن این سرویس همیشه و هرجا، با هر وسیله‌ای که در اختیار دارند (موبایل، تبلت، thin client، لپ‌تاپ) صرفا از طریق اتصال به اینترنت به دسکتاپ خود دسترسی داشته باشند. به این ترتیب امنیت داده‌ها افزایش پیدا کرده و تنها به اندازه نیازشان هزینه می‌کنند.

استفاده از دسکتاپ ابری ابرآمد به چه شرکت‌هایی پیشنهاد می‌شود؟

دسکتاپ ابری به کسب‌وکار شما کمک می‌کند تا خدمات مناسب‌تری را در اختیار مشتریان و کارکنان خود قرار دهید. استفاده از این سرویس برای شرکت‌های زیر منافع زیادی به همراه دارد:

  • سازمان‌هایی که نیروهای پاره‌وقت یا دورکار دارند

چنین شرکت‌هایی می‌توانند با استفاده از دسکتاپ ابری محیط کاری یکسان و مشابهی را برای نیروهای خود ایجاد کنند و در عین حال مشخص کنند تا هر نیرو به میزان مورد نیاز خود به منابع دسترسی داشته باشد.

  • شرکت‌هایی که خدمات نرم‌افزاری ارائه می‌دهند

توسعه‌دهندگان برای تست نرم‌افزارها نیاز به استفاده از چندین سیستم‌عامل دارند. دسکتاپ ابری این امکان را در اختیارشان قرار می‌دهد تا به چندین سیستم‌عامل بر روی یک سیستم دسترسی داشته و امورشان را تسریع بخشند.

  • سازمان‌هایی که می‌خواهند با بهره‌مندی از فناوری‌های روز دنیا از هزینه‌های مازاد خود بکاهند

با استفاده از دسکتاپ ابری کارکنان شما می‌توانند با هر وسیله‌ای به دسکتاپ ابری سازمان متصل شده و متناسب با نقششان در سازمان، از سطح دسترسی مشخصی بهره‌مند شوند. علاوه بر این کارکنان جدید می‌توانند بدون نیاز به استقرار پرهزینه کامپیوترهای محلی به شبکه سازمان خود متصل شده و شروع به کار کنند.

  • شرکت‌های استارتاپی و نوپا

این گروه از کسب وکارها با توجه به نوع فرهنگ کاری خود همواره نیازمند تسریع در فرآیندها، انعطاف‌پذیری، سرعت و کیفیت دسترسی به اینترنت در کنار مدیریت هزینه هستند. سرویس DaaS به خوبی می‌تواند تمام این نیازمندی‌ها را پوشش دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از هزینه پلن‌های متنوع این سرویس کلیک کنید: سرویس دسکتاپ ابری ابرآمد

همچنین در صورت نیاز به مشاوره رایگان می‌توانید با شماره 02183382901 با کارشناسان فروش ابرآمد در ارتباط باشید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.