بهترین جایگزین تاکسی گرفتن از فرودگاه امام چیست؟

 برای استفاده از سرویس کرایه ماشین در فرودگاه امام، خودروی مورد نظر را با توجه به بودجه خود برای مدت زمان مشخص انتخاب می‌کنید. شما راه‌های دیگری برای رفت و آمد به فرودگاه نیز دارید: همچون استفاده از خدمات تاکسی‌های اینترنتی، مترو و اتوبوس که بسته به زمان و هزینه می‌توانید یکی را انتخاب و استفاده کنید. در ادامه هر یک از وسیله‌های نقلیه‌ای که می‌توانید برای رفت و آمد به فرودگاه از آنها استفاده کنید را بیان می‌کنیم.

هزینه تاکسی از فرودگاه امام در سال جدید

هزینه تاکسی‌های فرودگاهی براساس ساعت، کیلومتر و روز متفاوت است در نتیجه در حال حاضر مبلغی را نمی‌توان اعلام کرد. در گذشته مسافران باید در قسمت تاکسی‌رانی فرودگاه در صف منتظر یک تاکسی می‌شدند؛ اما در حال حاضر اپلیکیشنی آماده شده است که مسافر در فرودگاه با مشخص کردن مبدا و مقصد، مبلغ را مشاهده خواهد کرد در صورتی که موافق بودن، تایید خواهند کرد، تاکسی در اختیارشان خواهد بود. توجه کنید مبلغ کرایه تاکسی فرودگاهی معمولا بالاتر از وسیله‌های نقلیه دیگر است.

تپسی و اسنپ اطراف فرودگاه امام

نرم افزار تپسی و اسنپ، یک تاکسی اینترنتی است که با توجه به سرشناس و پایین بودن قیمت، معمولا مسافران از آنها برای رفت و آمد استفاده می‌کردند، اما در حال حاضر به دلیل اعتراض تاکسی‌‌رانی امام خمینی، اجاره ورود رانندگان تپسی و اسنپ تا شعاع ۸۰۰ متری فرودگاه را ندارند، در نتیجه مسافران باید مسافت زیادی را طی کنند تا به راننده مورد نظر برسند.

در صورتی که نیاز به گرفتن تاکسی های فرودگاه یا تاکسی‌های اسنپ و تپسی هستید، از خدمات اجاره خودرو از فرودگاه امام استفاده کنید. از نظر هزینه همین مبلغ را پرداخت خواهید کرد، خودرو در نزدکترین حالت ممکن در خدمت شما خواهد بود، با توجه به بار و تعداد نفرات شما ماشین در اختیارتان خواهد بود، در غیر این صورت اگر چمدان بیشتر دارید با توجه به تعداد نفرات ممکن است مجبور شوید دو تا کسی بگیرید و هزینه بیشتری پرداخت کنید در صورتی که رزرو خودروی اجاره‌ای از شما تعداد چمدان، نفرات را از شما سوال خواهند کرد و براساس آن برای شما ماشین ارسال خواهد شد.

نحوه اجاره خودرو

همانطور که گفته شد اجاره خودرو به دو صورت انجام می‌شود:

  1. اجاره خودرو با راننده در فرودگاه، حداقل مدت زمان کرایه ۱۰ ساعت خواهد بود.

  2. اجاره خودرو بدون راننده در فرودگاه، حداقل مدت زمان کرایه ۳ روز خواهد بود.

برای رزرو پس از انتخاب نوع اجاره ماشین باید مراحل زیر را طی کنید تا به راحتی و بدون نگرانی ماشین در اختیارتان باشد:

  1. انتخاب شرکت معتبر و سرشناس

  2. انتخاب خودرو براساس علاقه و بودجه

  3. مشخص کردن زمان رزرو

  4. مشخص کردن مقصد 

یک ساعت قبل از حضور مسافر در فرودگاه، نماینده شرکت در فرودگاه حضور دارد و منتظر خواهد بود. با شماره تماس و بلاکارد مسافر را پیدا خواهند کرد و خودرو را ارائه خواهند داد.

قیمت اجاره خودرو از فرودگاه امام

قیمت اجاره خودرو از فرودگاه امام به مقصد بسته به مدت زمان کرایه، کیلومتر طی شده، نحوه اجاره (اجاره خودرو با راننده و بدون راننده) و مدل خودرو بستگی دارد. شما در زمان رزرو متوجه خواهید شد.

مدارک پیشنهادی اجاره خودرو

در خدمات اجاره خودرو با راننده نیاز به ارائه هیچ مدرکی نیستید، کافیست اطلاعات مسافران، مدت زمان کرایه، مدل ماشین، ساعت پرواز و مقصد را مشخص کنید تا خودرو با راننده در اختیار شما باشد. در این سرویس تمام مسئولیت‌ها و خسارات (دزدی، تصادف، جریمه) برعهده راننده و شرکت خواهد بود.

در اجاره خودرو بدون راننده پس از مشخص کردن مدل ماشین، محل تحویل و عودت و مدت زمان کرایه، نیاز است که شما اطلاعات و مدارک زیر را به شرکت تحویل دهید:

  1. ارائه کارت ملی

  2. ارائه گواهی نامه با ۶ ماه اعتبار

  3. پرداخت دیپوزیت (مبلغی که برای ضمانت به شرکت ارائه می‌شود و در زمان عودت به حساب شما واریز خواهد شد. بسته به مدل ماشین این مبلغ متفاوت است)

  4. چک به مبلغ خودرو (پس از تحویل خودرو به شرکت به شما پس داده خواهد شد.)

شرکت‌های معتبر برای رفع ابهامات مشتریان در زمان تحویل، قراردادی را در دو نسخه آماده می‌کنند و در تمام اطلاعات ماشین، راننده، مدت زمان کرایه، محل تحویل و عودت به صورت کامل یادداشت شده است. این دو نسخه به امضای شرکت خواهد بود و مشتری پس از مطالعه هر دو را موظف است امضا کند. بهتر است این قرارداد تا انتهای اجاره نزد راننده باقی بماند.

اجاره خودرو فرودگاه امام با سعادت رنت

یکی از شرکت‌های معتبر و سرشناس در صنعت اجاره خودرو، سعادت رنت است که ۱۰ سال سابقه فعالیت در این صنعت را دارد و جزو اولین شرکت‌های مشغول در رنت ماشین در ایران می‌باشد. این شرکت تنوع بالایی در ارائه خودرو برای اجاره در فرودگاه امام را دارد، این ماشین‌ها در حد صفر کیلومتر هستند. شما می‌توایند برای استقبال مهمانان ویژه خود از خودروهای لوکس و لاکچری با استفاده از خدمات اجاره خودرو با راننده انجام دهید. راننده‌های مجموعه در اجاره خودرو با راننده بسیار مسئولیت پذیر، آشنا به مسیر، مودب هستند.

خودروهای را قبل از تحویل به شمتری کامل مورد بررسی قرار خواهند داد و بدون نقص به شما تحویل می‌دهند در صورت مشکل در هر ساعت شبانه روز می‌توانید تماس بگیرید تا در کنار شما حضور داشته باشند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.