قیمت ست پتو مسافرتی نوزاد چهارخونه جدید ارزان

 شاید شما ام از ان دسته افرادی هستید که تا اسم سفر میاد به راحتی خواب شب خود در سفر فکر می کنید و اینکه پتو مسافرتی جدید ارزان خوب از کجا تهیه کنم به سرتان بزند. هر فردی باید پتو مخصوص به خودش را داشته باشد.

امروزه پتو های مسافرتی به یکی از پر کاربرد ترین و پر مصرف ترین وسایل شخصی هر فرد تبدیل شده، یک وسیله شخصی و ضروری در هر منزل هست،پتوی مسافرتی به صورت تزئین روی کاناپه و تخت ظاهر زیبایی را برای دکوراسیون داخل اتاق یا منزل ایجاد می کند، مورد استقبال طراحان قرار گرفته است.

پتو مسافرتی یا روانداز از جمله پتو های پر کاربرد و مصرفی در میان انواع پتو ها را شامل می شوند. از نشانه ها و ویژگی های پتو مسافرتی جدید ارزان خوب که حائز اهمیت است میتوان به طرح زیبا حجم کم و وزن سبک و جنس مناسب و مرغوب برای شست و شوی راحت تر به همراه دست و ماشین اشاره کرد؛ پتو های مسافرتی علاوه بر کاربرد خود به صورت زیرانداز و روانداز یا حتی رو تختی مورد استفاده قرار می گیرند.

پتو مسافرتی برای افرادی که به بهداشت خودشان در سفر اهمیت می دهند بسیار مهم است مثلا مادرانی که کودک و طفل نوزاد دارند و سلامتیشان بسیار مهم است به دنبال محصول خوب و با کیفیت و با قابلیت شست و شو راحت می گردند.

یا بعضی از افراد که عادت دارند در تمامی فصل های مختلف سال از پتو استفاده داشته باشند؛ اگر شما ام از ان دسته افراد هستید که در تمام شرایط و تمامی فصول از پتو استفاده می کنید این ویژگی ها را برای  پتو مسافرتی ایده ال خود و خانوادتان در نظر داشته باشید.

پتو مسافرتی نوزاد

خریداری یک پتوی مسافرتی برای نوزاد جز واجبات است زیرا این مدل از پتو بسیار سبک هستند و شست و شوی خیلی راحتی دارند، بعد از شست و شو نیز  نسبت به سایر پتو ها به سرعت خشک می شوند و شما می توانید مجدد از آن برای فرزندانتان استفاده کنید.

توجه داشته باشید در زمان تهیه پتو های مسافرتی برای کودکان رنگ های روشن را انتخاب کنید که در زمان آلوده و یا کثیف شدن متوجه بشید و به سرعت آن را تعویض کنید زیرا استفاده از پتو و ملافه کثیف ممکن است موجب بیماری برای کودک شما شود.

ست پتو مسافرتی نوزاد

جالب است که بدانید نمونه های بسیار خوب این محصول که در بازار موجود هستند معمولا ایرانی هستند البته پتو های چینی هم در بازار وجود دارند که قیمت های ارزانی دارند اما از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند، پتو های ترک موجود در بازار جنس های خیلی مرغوبی دارند اما به دلیل قیمت های فوق العاده بالایی که دارند عموم افراد جامعه توان خرید آن را ندارند به همین دلیل است که پتو های وطنی در بازار بیشترین متقاضی را به خودشان اختصاص می دهند.

اگر مطالب بالا تر را مطالعه کرده باشید جنس انواع ست پتو مسافرتی نوزاد را معرفی کردیم که در این قسم می خواهیم آن ها را توضیح دهیم:

انواع پتو های پنبه ای:

در گذشته بیشتر پتو ها از جنس پنبه بودند اما امروزه در تهیه پتو های پنبه ای از پنبه خالص استفاده نمی شود بلکه در ترکیب متریال آن ها از الیاف مصنوعی هم استفاده می کنند، اما با وجود این ترکیب باز هم پتو های پنبه ای موجود در بازار نسبت به پتو های پشمی میزان پرزدهی بسیار کمتری دارند.

انواع پتو های دو لایه:

اگر می خواهید در زمستان سرما را حس نکنید حتما از پتو های دولایه استفاده کنید زیرا این نوع از پتو بهترین انتخاب برای فصل زمستان هستند مخصوصا برای افرادی که استفاده از پتو های سنگین برایشان خوشایند نیست.

البته استفاده از این پتو به افرادی که مبتلا به بیماری های پوستی مانند اگزما هستند توصیه نمی شود زیرا ممکن است بیماری آن ها را تشدید کند.

پتو مسافرتی پلیسه چهارخونه

یکی از طرح‌های پتو مسافرتی که مورد علاقه بسیاری از افراد قرار گرفته است، پتو مسافرتی پلیسه چهارخونه است که ضمن برخورداری از طرحی زیبا و جذاب برای این کالا، نمای بسیار بهتری را نیز هنگام استفاده بر روی سرویس خواب، ایجاد می‌کند.

این پتوهای مسافرتی پلیسه، از جنس پلی‌استر بوده و با وجود وزن بسیار سبکی که دارند، مناسب استفاده در تمام فصول سال می‌باشند. همچنین دارای ویژگی ضدحساسیت بوده و بدون ایجاد پرز هنگام استفاده، از نرمی و لطافت خاصی نیز برخوردار هستند.

قیمت پتو مسافرتی چهارخونه

علاوه بر این، پتو های طرح چهار خونه پلیسه، دارای الیاف با رنگ ثابت بوده و هنگام شست و شو با دست و یا به وسیله ماشین لباس‌شویی رنگ پس نمی‌دهند. جالب است بدانید که مدل پلیسه این نوع پتوها در ترکیب با طرح چهارخونه، نمایی بسیار زیبا برای این پتوها ایجاد کرده و سبب شده است تا از سوی بسیاری از نوجوانان به شدت مورد استقبال قرار بگیرند.

در این مورد چنان‌چه دقت نمائید، هم‌اکنون در اتاق‌های بسیاری از بچه‌ها در این گروه سنی، از این مدل پتوهای مسافرتی دیده می‌شود و قیمت پتو مسافرتی چهارخونه در ایران هم با توجه به کیفیت آن متغییر می باشد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.