«وحید شکوری» چهره نامی و ملی کشور لقب گرفت

«وحید شکوری» که مدیربازارپردازی شرکت جی‌پلاس موبایل است، در سومین اجلاس سراسری تجلیل از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد که با حضور سفیر قرقیزستان در ایران و در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، ضمن کسب مقام نخست، به‌عنوان برترین و موفق‌ترین مدیر در حوزه بازاریابی و بازارپردازی کشور در چهار سال پیاپی، انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.

در این مراسم که از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، کانون مدیران ایران، سازمان بین‌المللی برند ایران و اتحادیه همکاری فرهنگی و اقتصادی اوراسیا برگزار شد، از مدیرانی که در شکوفایی اقتصاد کشور نقش داشته‌اند، با اهدای لوح افتخار و تندیس، تقدیر و تشکر انجام شد.

مهمترین محورهای سومین اجلاس سراسری چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور، حفظ اقتدار ملی در سایه مدیریت جهادی، ترویج کاربردی مفاهیم مدیریت جهادی و اقتصادی، مدیریت در چشم انداز آینده صنعت ایران و نقش آن در توسعه پایدار و اقتصاد مقاومتی بود.

در این اجلاس همچنین، تولیدکنندگان برتر صنعت با ارزیابی‌های عمومی و با توجه به راهبردهای توسعه‌ای، میزان تاثیرگذاری در تولید ناخالص داخلی و نیز کار آفرینی و بالا بردن نرخ اشتغال انتخاب و معرفی شدند.

WhatsApp Image 2022-06-12 at 12.15.29 PM (2)

لازم به ذکر است؛ «وحید شکوری» دارای مدرک دکترای مدیریت حرفه‌ای در کسب و کار DBA را دارا بوده و قدیمی‌ترین و پرافتخارترین نفرات در صنعت تلفن همراه ایران در زمینه فروش و بازاریابی در ایران است.

این مدیر و نویسنده که سالیان سال با برندهای مطرح جهان و برندهای ایرانی به عنوان رکن اصلی این صنعت همواره افتخار آفرین بوده و مشاور و مدرس در حوزه‌های بازاریابی و بازارپردازی است، دو کتاب موفق و پرفروش «از همین الان شروع کن -1» و «از همین الان شروع کن – 2» با محتوای آموزشی و انگیزشی را نیز نوشته است.

WhatsApp Image 2022-06-12 at 12.15.29 PM

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.