چگونه در سرچ گوگل اول باشیم؟

 اما چگونه در سرچ گوگل اول باشیم و بیشترین بازدید و ورودی را از کلمات کلیدی مورد نظر خود داشته باشیم؟ در این مقاله قصد داریم مهمترین اصل برای کسب جایگاه اول در سرچ گوگل را شرح دهیم. همچنین از مهمترین دلایل پنالتی شدن سایت ها را بازگو کنیم.

شاید تصور کنید که قرار گرفتن در جایگاه اول کار عجیب و بسیار سختی است اما نکاتی در این زمینه وجود دارد که دانستن آن کار را برایتان بسیار ساده‌تر خواهد کرد. در ادامه به بررسی مهم ترین دلیل پنالتی سایت ها و مهمترین دلیل رسیدن به جایگاه اول گوگل پرداخته ایم.

چگونه در سرچ گوگل اول باشیم/ تاثیر کلمه کلیدی

اگر از اغلب دارندگان سایت بپرسید چگونه در سرچ گوگل اول باشیم، اولین فکری که به ذهنشان خطور می کند، لینک ها یا روش های پیچیده ای هستند که تسلط چندانی به آن ندارند. اما حقیقت این است که مهمترین راز که هیچ هزینه ای هم برای شما ندارد، دانستن نحوه استفاده از کلمات کلیدی در هر صفحه از محتوای سایت است.

استفاده از کلمات کلیدی به صورت صحیح و با چگالی مناسب در محتوایی ارزشمند و جذاب برای مخاطبان، مهم ترین اصل برای رسیدن به جایگاه اول است. البته تاثیر بک لینک ها و سایر تکنیک های سئو سایت را نمی توان انکار کرد اما در کنار تمام این تکنیک ها توجه به تاثیر کلمه کلیدی، را نباید از یاد برد.

نحوه استفاده از کلمات کلیدی 

بعد از انتخاب کلمه مناسب، لازم است نحوه استفاده از کلمات کلیدی را بدانید این که کلمات را چند بار و چگونه در تولید محتوا به کار بگیرید. این تکرارها نباید اغراق آمیز باشد زیرا تاثیر منفی بر روی بازدید کننده داشته و ممکن است صفحه سایت شما را ببندد.

گوگل تمام رفتارهای بازدیدکنندگان را زیر نظر دارد و براساس تحلیل رفتار مخاطب به سئو صفحات سایت شما امتیاز منفی یا مثبت می دهد.

. برای دانستن چگالی صحیح کلمه کلیدی و کلمات مترادف آن نیاز به راهنمایی مشاور سئو دارید.

اگر نمی توانید برای کلمات کلیدی مورد نظر خود به جایگاه اول برسید و رقابت در کلمه مورد نظرتان بسیار شدید است، یک راه حل این است که از کلمه کلیدی طولانی تر استفاده کنید. رقابت در کلمات کلیدی طولانی، پایین‌تر است و این شانس را دارید که در جایگاه اول قرار بگیرید. به مرور با بدست آوردن ورودی، امتیاز لینک صفحه مورد نظر شما در گوگل افزایش می یابد.

بعد از آن با ویرایش محتوای خود می توانید کلمه کلیدی کوتاه و مورد نظر خود را اضافه کنید و احتمال رسیدن به جایگاه اول در سرچ گوگل را به طور چشمگیری افزایش دهید.

نکات مهم برای اینکه در سرچ گوگل اول باشیم

نکات مهم برای اینکه در سرچ گوگل اول باشیم

پیشنهاد می کنیم، نکات مهم زیر را برای اینکه در سرچ گوگل اول باشید به خاطر بسپارید:

  • تولید مقاله های بیشتر نسبت به رقبا

  • تولید عناوین ترغیب کننده

  • بهینه‌سازی سرعت سایت

  • تخمین زدن اینکه به چه مقدار بک لینک نیاز دارید

  • با کمک ابزارهایی که سئوکاران از آن بهره می برند، تشخیص دهید که چه تعداد بک لینک نیاز دارید.

 پنالتی در گوگل / تقلب در سئو چیست؟

الگوریتم های گوگل به طور مداوم تغییر می کند برای اینکه بتوانید به جایگاه اول برسید و آن را حفظ کنید، لازم است دلایل پنالتی در گوگل را بدانید. اگر می خواهید سایت شما با تغییر الگوریتم های گوگل آسیب نبیند لازم است نسبت به این تغییرات آگاه باشید و هرگز برای رسیدن به جایگاه اول، از تقلب به عنوان تکنیک سئو برای بهبود رتبه و جایگاه سایت استفاده نکنید.

زیرا مهندسین گوگل پیوسته در حال ارتقاء ربات های هوشمند برای تشخیص تقلب در سئو هستند و زمانی که این اقدامات تشخیص داده شود، سایت به شدت افت کرده و جایگاه های خود را در سرچ گوگل از دست خواهید داد.

اگر قصد دور زدن گوگل و ارتقاء جایگاه سایت با شیوه تقلب در تکنیک های سئو در کوتاه مدت هستید، باید بدانید که موتورهای جستجو، خیلی زود متوجه این موضوع شده و رتبه سایت متقلب را تا صفحه های انتهایی جستجو پایین آورده و حتی آن را حذف (NO Index ) می کنند. به این فرایند جریمه یا پنالتی در گوگل گفته می شود.

راه میانبر برای اینکه در سرچ گوگل اول باشیم

راه میانبر برای اینکه در سرچ گوگل اول باشیم

اگر می خواهید بدانید که آیا راه میانبر برای اینکه بدون تقلب در سرچ گوگل اول باشیم وجود دارد یا نه، باید به شما یک بله قاطع بگوییم. البته این روش با صرف هزینه همراه است؛ شما می توانید با استفاده از AdWords، برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل و جایگاه اول در مزایده گوگل شرکت کنید.

اد ورز گوگل یک نوع مزایده قیمت برای کسب جایگاه اول در سرچ گوگل است و این امکان توسط خود گوگل برای دارندگان سایت ها فراهم شده است. معمولا هزینه AdWords کلمات کلیدی پر رقابت، بالاتر است. بسیاری از سایت ها حتی سایت های فروشگاهی معروف نظیر دیجیکالا از این قابلیت استفاده می کنند. سایت هایی که با اد ورز بالا می آیند در کنار لینک سایت آنها عبارت "AD" را مشاهده می کنید.

با هر بار کلیک بر روی لینک این سایت ها، شارژ تعداد دفعات کلیکی که با AdWords خریداری کرده اند، کسر می شود. لینک مورد نظر این سایت ها تا زمانی که هزینه اد ورز را پرداخت می کنند، در جایگاه مورد توافق با گوگل، باقی می ماند.

نتیجه گیری:

اگر می خواهید برای رسیدن به جایگاه اول از شیوه AdWords استفاده کنید، نیاز دارید از راهنمایی مشاور سئو استفاده کنید.

در صورتی که نمی خواهید برای رسیدن به جایگاه اول هزینه ای بابت AdWords یا لینک دهی استفاده کنید نیز مشاور سئو کار می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد تا با الگوهای صحیح تولید محتوا آشنا شوید. همچنین سئو کار به خوبی قادر است سایت شما را آنالیز کرده و ایرادات احتمالی آن را رفع کند تا بتوانید در رقابت کسب جایگاه اول در صفحه نخست گوگل موفق شوید.

به همین دلیل پیدا کرد مشاور سئو حرفه ای از دغدغه های مهم برای هر دارنده سایت است. اگر به دنبال سئو کار و متخصص سئو خوب و قابل اعتماد هستید، به شما مهندس اسماعیل سحاب را معرفی می کنیم برای ورود مستقیم به سایت این سئوکار حرفه ای در تهران می توانید از لینک زیر استفاده کنید و یا نام «اسماعیل سحاب» را در گوگل جست وجو کنید: ismaeilsahab

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.