چرا مرکز لیزر کرج دکتر انوشه موفقیت جهانی پیدا کرده است؟

 ولی چند شاخصه ویژه مرکز لیزر موهای زائد کرج دکتر انوشه باعث شده است که بسیار مورد استقبال قرار گیرد حتی در بین مردم کشورهای همسایه و ایرانیان خارج از کشور، که باعث افتخار جامعه پزشکی شده است.

با نگاهی به گفتگو در شبکه های اجتماعی و یا عبارت بهترین مرکز لیزر در کرج نی نی سایت هم مرکز لیزر کرج کلینیک دکتر انوشه رتبه اول رضایت مراجعه کنندگان را به دست آورده است.

امروز به بررسی علل موفقیت این مرکز لیزر در کرج می پردازیم ولی بطور خلاصه داشتن انواع دستگاه های لیزر پیشرفته و جدید، کادر کاربلد و اپراتورهای با تجربه با مدرک بین المللی، لیزر موهای زائد مستقیم زیر نظر پزشک و مشاوره قبل لیزر موهای زائد، داشتن اپراتور های آقا و خانم، داشتن فضای بزرگ با محیط امن و مستقل، اختصاص پک بهداشتی مستقل برای زیباجویان اشاره کرد که از مزیت های شاخص این مرکز لیزر در مهرشهر کرج می باشد که مطمئناً یکی از مجهزترین مرکز پیشرفته لیزر در ایران نیز هست.

نکته مهم: برای پیدا کردن قیمت لیزر در کرج و نحوه مراجعه به مرکز لیزر کرج دکتر انوشه عبارت " مرکز لیزر کرج دکتر انوشه" را در اینترنت جستجو کنید و وارد سایت کلینیک دکتر انوشه شوید.

گول تخفیف های زیاد لیزر موهای زائد را نخورید !

در برخی از مراکز لیزر به ویژه در مراکز زیبایی و آرایشی از دستگاه های لیزر قدیمی یا با عملکرد ضعیف یا دستگاه های فیک با نام برند اصلی که در بازار به فروش می رسد یا لیزر خانگی که عملکرد بسیار ضعیفتری از دستگاه های حرفه ای دارند؛ استفاده می کنند و باید بدانید که دستگاه های لیزر بعد از 5 سال کار عملا توان خود را از دست داده اند و کارایی پایینی پیدا میکنند پس قید لیزر با آنها را بزنید حتی با تخفیف های خیلی زیاد و دستگاه های لیزر ضعیف یا فیک که فقط نمایشی از لیزر را برای شما دارند و عملا کارایی خاصی ندارند، در نتیجه شما هزینه تمام جلسات لیزر خود را پرداخت می کنید ولی پس از پایان لیزر، موهای زائد شما فقط به خواب رفته اند و از بین نرفته است و پس از مدتی، یا با یک شوک با دستگاه لیزر واقعی بیدار شده و شروع به رشد مجدد می کنند و این یعنی که شما فقط هزینه پرداخت کرده اید، بدون اینکه نتیجه ای بگیرید و تمام این مدت پول و زمان خود را هدر داده اید، اکثر مراکز لیزر که تخفیف های بسیار زیادی برای شما قائل می شوند عملا هیچ کارایی برای شما ندارند. 

نکته مهم : حتما قبل از مراجعه مراکز لیزر در کرج و انجام لیزر، مدل و سال ساخت دستگاه را سوال و مشاهده کنید و پس از اطمینان اقدام به لیزر کنید.

پس حتما از نام، برند و زمان تولید دستگاه لیزر و کارکرد آن را قبل از انجام لیزر مطمئن شوید و با انتخاب درست دستگاه لیزر با تکنولوژی جدید و به روز از پوست خود مراقبت کنید. در کلینیک لیزر کرج دکتر انوشه دستگاه های لیزر با تکنولوژی روز دنیا و انواع طول موج با کارایی های متفاوت وجود دارد که میتوان به دستگاه لیزر پیشرفته الکساندرایت موتوس دکا ایتالیا  2020 DEKA's Motus AX Alexandrite laser به عنوان جدیدترین و بهترین دستگاه لیزر در کرج اشاره کرد و دستگاه لیزر الکساندرایت again دکا ایتالیا 2021 هم به زودی با دو طول موج به مرکز لیزر کرج کلینیک به عنوان بهترین مرکز لیزر در کرج

اضافه خواهد شد که در ایران بی نظیر است.

  • لیزر موهای زائد آقایان

  • لیزر موهای زائد خانم ها

  • لیزر بدون درد کرج

مرکز لیزر

لیزر موهای زائد زیر نظر پزشک یا در آرایشگاه؟

یکی از مشکلات متداول و بسیار مهم در لیزر موهای زائد نگرفتن نتیجه پس از هزینه های بسیار برای لیزر موهای زائد و یا لیزر در زمان نامناسب مخصوصا برای خانم ها که نوسان هورمونی زیادی دارند؛ می باشد لذا انجام لیزر زیر نظر مستقیم پزشک میتواند از بسیاری از مشکلات و هدر رفت هزینه های لیزر جلوگیری کند. مشاوره و چک آپ قبل لیزر موهای زائد جهت افزایش اثرگذاری بسیار حائز اهمیت است، زیرا افراد زیادی به دلایل گوناگون دوره لیزر خود را شروع میکنند ولی پس از پایان عملا هیچ نتیجه ای نمی گیرند.

نوسانات یا مشکلات مختلف هورمونی یا واکنش های مختلف بدن به لیزر در هر فرد متفاوت است و بسیار در اثر بخش بودن لیزر موهای زائد اهمیت دارد، برای همین شما ابتدا باید مشکلاتی که در بدن دارید را رفع کنید و سپس دوره لیزر خود را شروع کنید. در مرکز لیزر در کرج کلینیک دکتر انوشه در صورت وجود مشکلات هورمونی یا موارد مختلف با مشاوره و ویزیت معاینه می شوید و در صورت نیاز با انجام آزمایش، این مشکلات ریشه یابی می شوند و با یک دوره درمان و رسیدن بدن به شرایط نرمال، امکان لیزر موهای زائد برای شما فراهم میشود و در نتیجه لیرز موهای زائد شما کارایی بالایی دارد و در جلسات کمتر نتیجه مطلوبتری خواهید گرفت و در مجموع هزینه کمتری هم پرداخت خواهید نمود.

نگته مهم : حتما قبل از لیزر با پزشک مشورت کنید.

پس دقت کنید که معاینه قبل از انجام لیزر و بررسی روند نتیجه در طول زمان لیزر از مهمترین موارد می باشد که در صورت نیاز ، قبل از ادامه روند لیزر با انجام آزمایش و درمان مشکلات مختلف بدن مانند مشکلات هورمونی سرعت انجام لیرز و گرفتن نتیجه به نسبت هزینه انجام شده افزایش می یابد. پس فاکتور لیزر زیر نظر پزشک در کرج و مشاوره پزشکی قبل از انجام لیزر موهای زائد بسیار ضروری می باشد در لیزر موهای زائد در کرج دکتر شقایق انوشه، لیزر زیر نظر ایشان انجام می گردد.

  • معاینه قبل از لیزر موهای زائد برای اثر بخشی بالا

  • رفع مشکلات و بیماری ها قبل از لیزر با ویزیت پزشک

  • مشاوره در طول زمان لیزر موهای زائد

مرکز لیزر شقایق

آیا اپراتورهای لیزر موهای زائد مدرک دارند؟

یکی از موارد مهم در لیزر موهای زائد، مهارت و تجربه و دانش اپراتور لیرز می باشد. اصولا اپراتور های لیزر باید دارای مدرک معتبر اپراتوری لیزر باشند تا دانش لازم در این خصوص را به دست آورده باشند، در صورتی که لیزر توسط فرد با تجربه صورت بگیرد می توان گفت که احتمال وقوع عوارض بسیار کاهش می یابد و فقط ممکن است که شما کمی احساس درد داشته باشید، نداشتن دانش فنی و پزشکی اپراتور ها  یا انجام لیزر توسط فردی تازه کار در بسیاری از موارد باعث ایجاد صدمات جبران ناپذیر پوستی و طول درمان های زیاد برای بهبود لطمات ناشی از لیزر موهای زائد اشتباه شده است که شامل قرمزی و التهاب پوست و درد، پوسته پوسته شدن پوست، تغییر در رنگ پوست، هایپرپیگمنتیشن، آسیب به چشم بیمار،  خطر عفونتهای پوستی، سوختگی و تاول پوست ، اسکار و زخم پوست می باشد، برای همین موضوع داشتن تجربه کافی و گذراندن دوره های اپراتوری لیزر موهای زائد برای کادر لیزر بسیار ضروری و مهم می باشد. 

نکته مهم: قبل از انجام لیزر مدرک اپراتور لیزر را مشاهد نمایید.

پوست یکی از مهمترین اعضای بدن شماست که وظایف مهم محافظت و تنظیم درجه حرارت بدن،افزایش ایمنی، دفع مواد زائد، تولید ویتامین، ایجاد حس و جلوگیری از دست دادن مواد مغذی و معدنی بدن را بر عهده دارد، پس در مراقبت از پوست دقت کنید.  قبل از انجام لیزر مدرک اپراتور لیزر را مشاهد نمایید. کادر لیزرموهای زائد با تجربه آقا و خانم در کلینیک دکتر انوشه دارای مدرک اپراتوری لیزر از بهترین مرکز صادر کننده این مدارک بین المللی، سازمان انرژی اتمی ایران هستند و شما میتوانید با خیال راحت برای انجام لیزر به این مرکز لیزر کرج مراجعه کنید. 

  • دارای اپراتور لیزر آقا و خانم 

  • اپراتورها با مدارک بین المللی سازمان انرژی اتمی

  • اپراتور با دانش فنی و پزشکی با تجربه

رعایت بهداشت در مرکز لیزر چقدر مهم است؟

یکی از موارد مهم در لیزر رعایت بهداشت مخصوصا در زمان لیزر مناطق حساس بدن می باشد برای این موضوع سری لیزر که با بدن در تماس می باشد بسیار مهم است. دردستگاه های لیزر جدید استفاده با وجود سیستم های خنک کننده جدید از ژل خنک کننده برای لیزر بدن استفاده نمی شود و دستگاه های لیرز پیشرفته دارای سَر اختصاصی ویژه هر فرد می باشند که امکان رعایت اصول بهداشتی را فراهم کرده است از سوی دیگر با توجه وجود کرونا و اهمیت زیاد رعایت بهداشت در فضا های درمانی مانند لیزر، مرکز لیزرکرج کلینیک دکتر انوشه پک های اختصاصی بهداشتی ویژه ای به هر فرد میدهد تا لیزر موهای زائد در مهرشهر با رعایت تمام اصول بهداشتی انجام شده و از انتقال بیماری های مختلف جلوگیری شود.

باید اشاره کنیم فضای باز بزرگ مرکز لیزر کرج دکتر انوشه تکمیل کننده موارد قیلی است که در دوران کرونا بسیار مهم می باشد. مرکز لیزر مهرشهر در فضای هزار متری و یک فضای باز سرسبز و محیط بهداشتی ویژه دارای اسپری ویژه ضد عفونی دست و پاپوش های پلاستیکی در بدو ورود می باشد که یک فضای مطمئن و آرامش بخش برای مراجعان فراهم کرده است.

  •  سَری اختصاصی برای لیرز هر فرد

  • بدون نیاز به ژل و دارای دستگاه خنک کننده پیشرفته

  • پک بهداشتی اختصاصی برای هر فرد

دکتر شقایق انوشه

مرکز لیزر کرج کلینیک دکتر شقایق انوشه

استفاده از دستگاه های به روز دنیا در اثر گذاری، ماندگاری و راحتی زیباجو تاثیر زیادی دارد. کلینیک دکتر شقایق انوشه با یک فضای امن و مستقل و اپراتور های آقا و خانم با بکارگیری انواع دستگاه های پیشرفته لیزر موهای زائد زیبایی را به شما هدیه می دهد. پرسنل مجرب و کارآزموده در کلینیک دکتر انوشه با بهره مندی از آخرین تکنولوژی و جدیدترین تکنیک های درمانی ، تحت نظارت دکتر انوشه کاملترین خدمات را با هدف زیبایی مطلوب شما و رسیدن به بالاترین سطح رضایتمندی زیباجویان ارائه می دهند .

قیمت لیزر کل بدن در کرج و قیمت لیزر موهای زائد در کرج در سایت کلینیک دکتر انوشه موجود است. شما هر روز هفته می توانید از 10 صبح تا 8 شب با وقت قبلی برای انجام لیزر موهای زائد مراجعه کنید، حتی برای افراد شاغل و آقایان امکان لیزر در روز جمعه نیز فراهم شده است. شما در کنار تجربه کادر مرکزلیزرکرج کلینیک دکتر انوشه ، زیبایی به همراه آرامش خاطر با لبخند رضایت را تجربه خواهید کرد، شما میتوانید برای ویزیت و مشاوره مرکز لیزر موهای زائد مهرشهر در کلینیک دکتر انوشه ، با شماره ویژه 02691300898 تماس حاصل نمایید یا به سایت اینترنتی drAnoosheClinic  مراجعه نمایید.

بهترین مرکز لیزر در کرج

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.