چگونه یک عطر ادکلن خوب را انتخاب و خرید کنیم ؟

در عرصه مجازی فروشگاه های بسیاری به فروش آنلاین عطر و ادکلن مشغول هستند. شما می توانید بهترین محصولات را از مطمئن ترین فروشگاه ها در هر کجای ایران خریداری نمایید. اگر می خواهید از خرید خود راضی باشید و گول و فریب کسانی را که اقدام به فروش آنلاین عطر و ادکلن های تقلبی می کنند را نخورید باید به یکسری موارد ایمنی آنلاین توجه کنید.

عطر و ادکلن یکی از محصولاتی است که طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد. همه به دنبال مرجعی می گردند که بتواند به صورت جامع به نیازهای آنها در زمینه عطر و ادکلن پاسخ دهد. افراد در هر کجا دوست دارند، به انواع عطر و ادکلن برند اصل اروپایی و یا عطر و ادکلن اصل با قیمت مناسب، در انواع رایحه، دسترسی داشته و از آن ها خریداری نمایند.

در این مقاله به بررسی راهکار های انتخاب و خرید یک عطر ادکلن خوب می‌پردازیم.

از سایت های دارای نماد اعتماد خرید کنید.

برای انتخاب و خرید یک عطر ادکلن خوب برای عبور از سایت ها و فروشگاه هایی که عطر ادکلن های فیک یا تقلبی عرضه می کنند بهتر است سایت هایی را انتخاب کنید که دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشند. این موضوع باعث می شود یک انتخاب خیلی خوبی در خرید ادکلن داشته باشید. فروشگاهی که اقدام به فروش آنلاین می کند باید نشانه اینماد داشته باشد. اگر کسی که به فروش آنلاین عطر و ادکلن مشغول است، نشان الکترونیکی اینماد ندارد، بهتر است که هنگام پرداخت بانکی خود دقت کنید، تا دچار خسران مالی نگردید.

به برند های عطر ادکلن توجه کنید.

هنگام تهیه عطر به برند هایی که توسط فروشگاه اینترنتی عرضه می گردد توجه کنید ، مثلا اگر قصد خرید ادکلن ساواج روونا را دارید در قسمت توضیحات محصول به مشخصات و ویژگی های آن توجه کنید که در کدام کشور و شرکت تولید شده است و در سایت های معتبر دیگر نیز این موضوع را پیگیری کنید تا با برند محصول آشنا شوید ، برند روونا rovena  یک برند تولید کننده معتبر عطر ادکلن است که این شرکت فرانسوی در امارات به صورت مشترک تولید انواع عطر ادکلن را انجام می دهند.

قیمت ها را مقایسه کنید.

هنگام  خرید عطر  ادکلن به صورت اینترنتی شما زمان و امکان مقایسه قیمت ها را دارید. اگر بخواهید به صورت حضوری از تمام عطرهای موجود در مغازه اطلاعات بگیرید مسلما فروشنده تمام وقتش را در اختیار شما قرار نخواهد داد، پس در خرید اینترنتی است که شما میتوانید هر عطر و توضیحات آن را مطالعه کرده و به نت های بویایی آن پی برده و اگر مورد پسند شما نبوده و رایحه ای که مد نظرتان است را در آن نیافتید، از آن خریداری نکنید.

نظرات خریداران را مطالعه کنید.

به نظرات مردم که در زیر هر یک از محصولات قرار دارد توجه کنید و نظر سایرین ممکن است نظر شما را در مورد یک عطر تغییر دهد و به مشکلی اشاره کند که شما بخواهید از خرید عطر مورد نظرتان صرف نظر کنید. که البته این امکان در خرید حضوری امکان پذیر نیست ، مطالعه نظرات خریداران تا حد زیادی به شما در انتخاب و خرید یک محصول کمک کرده و از بروز خسارات احتمالی جلوگیری می کند و باعث انتخاب و خرید یک عطر ادکلن مورد علاقه تان می شود.

انتخاب و خرید عطر ادکلن زنانه

بر اساس بررسی های انجام شده میزان استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی مخصوصا عطر ادکلن در بین خانم ها  بیشترین مصرف را دارد ، بسیاری از خانم ها برای خرید عطر زنانه مورد نیاز خود با بررسی های روزانه در سایت ها و فروشگاه های آنلاین مشخصات و ویژگی های محصولات را بررسی می کنند و در این بین بهترین انتخاب و خرید را انجام می دهند ، یکی از این فروشگاه های فعال در حوزه خرید فروش آنلاین عطر ادکلن زنانه فروشگاه هادی پرفیوم است که به صورت تخصصی قابلیت بررسی ف انتخاب و خرید آنلاین را به کاربران عزیز می دهد تا انتخاب و خرید های خودشان را انجام دهند.

هادی پرفیوم

خرید عطر ادکلن زنانه برای کادو تولد

در بسیاری از مواقع خرید عطر ادکلن زنانه از سایت ها و فروشگاه های اینترنتی برای کادو تولد برای خانم ها انجام می شود، بسیاری از کاربران به دنبال پیدان کردن بهترین فروشگاه آنلاین عطر هستند با بتوانند بهترین عطر ادکلن ها را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری و جهت هدیه دادن و کادو دادن به خانم ها برای کادو تولد ، روز زن و ... هدیه دهند، فروشگاه هادی پرفیوم در دسته بندی محصولات خود انواع عطر ادکلن های زنانه عربی، اماراتی و فرانسوی موجود دارد که شما می توانید با بررسی مشخصات و ویژگی های آن ها خرید های خودتان را ثبت کنید.

انتخاب و خرید عطر ادکلن مردانه

آقایان برای خرید عطر مردانه مورد نیاز خود و یا برای هدیه دادن انتخاب ها و خرید های آنلاین را ترجیح می دهند زیر سرعت عمل و انتخاب دقیق و بهتر برای آن ها فراهم است تا در کوتاه ترین زمان ممکن با کمترین هزینه ممکن بتوانند یک خرید بی نظیر و لذت بخشی را انجام دهند، سایت هادی پرفیوم در دسته بندی عطر ادکلن مردانه انواع عطر های عربی ، فرانسوی و اماراتی مورد نیاز آقایان را موجود دارد و شما با مراجعه به این دسته بندی می توانید یک انتخاب بی نظیری داشته باشید.

تفاوت عطر و ادکلن

تفاوت عطر ادکلن در چیست ؟

مهمترین تفاوت  اصلی عطر و ادکلن در میزان غلظت و استفاده از اسانس های روغنی معطر و الکل ها است و همین مساله سبب بر تفاوت ماندگاری و قیمت آن ها شده است. هر چه قدر میزان مصرفی اسانس روغنی در خوشبوکننده ای بیشتر باشد دوام و ماندگاری آن خوشبوکننده بیشتر است. غلظت مصرفی اسانس ها در عطرها بیشتر از ادکلن ها است لذا ماندگاری عطر بیشتر از ادکلن است.

عطر Perfume :

 از اسانس های مختلفی تشکیل می شوند. در واقع برای ساخت تمام عطرها از ترکیبات اسانس خام مثل مشک و گیاهان و آب و الکل استفاده می شود که هر شرکتی بسته به هدف خود از ساخت عطر از درصدهای مختلف اسانس و آب استفاده می کنند.

ادکلن Eau de Cologne :

نسبت به عطر از اسانس روغنی معطر کمتری برخوردار است و عموما در ساخت آن از 2 تا 7 درصد اسانس روغنی خالص استفاده می شود. در واقع در ساخت ادکلن ها درصد الکل مصرفی بیشتر از اسانس خالص است و این ویژگی سبب شد که قیمت ادکلن ها از عطرها کمتر باشد.

شما با مراجعه به فروشگاه عطر ادکلن هادی پرفیوم به راحتی فقط با شماره تلفن همراه تان می توانید ثبت نام خودتان را انجام داده و به راحتی عطر ادکلن زنانه و مردانه مورد نیاز خودتان را انتخاب و خریداری کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.