شماره روزنامه ۶۱۳۶
|
آرشیو روزنامه شماره ۶۱۳۶ دنیای اقتصاد

اخبار مدیران - روزنامه شماره ۶۱۳۶

  • حقوق فعلی شما چقدر است؟

    مترجم: منا اختیاری
    در مصاحبه‏‌های شغلی آخرین چیزی که دلتان می‏‌خواهد با آن مواجه شوید یک سوال اضطراب‏‌آور است. این سوالات می‌توانند شما را گیج کنند و تسلطتان را روی جلسه از بین ببرند، چون نمی‏‌دانید باید چگونه پاسخ بدهید. «حقوق فعلی شما چقدر است؟» یکی از همان سوال‏‌های ترسناک است که می‌تواند سکوت ناراحت‏‌کننده‏‌ای به دنبال داشته باشد و به پاسخ نامناسبی منجر شود. درست است که صداقت اصل خوبی است، اما افشای این اطلاعات می‌تواند شما را در موضع ضعف قرار دهد. برای مدیریت این موقعیت چالش‏‌برانگیز، نظرات متخصصان حوزه‏‌های متفاوتی را جویا شدیم. استراتژی‏‌های آنها می‌تواند به شما کمک کند چنین موقعیتی را به بهترین شکل مدیریت کنید.
  • شغلی با ویژگی‏‏‌های بد را نپذیرید، حتی اگر مستاصل هستید

    نویسنده: Sho Dewan مترجم: کامران اکبری
    وقتی بیکارید و بدهی‌‌‌های تلنبار‌شده و هزینه‌‌‌های روزمره شما را نگران کرده، ممکن است وسوسه شوید و هر پیشنهاد شغلی را بپذیرید. اما این کار را نکنید. پذیرفتن شغلی که تناسبی با شما ندارد بیش از آنکه خوب باشد می‌تواند مضر باشد.
  • راهنمای اجرای استراتژی‌‌ها برای نومدیران

    مترجم: سید حسین علوی لنگرودی alavitarjomeh@gmail.com
    یکی از چالش‌‌های اصلی و مهمی که مدیران کم‌‌تجربه و گاه مدیران باسابقه با آن دست ‌‌به ‌‌گریبان هستند و نمی‌‌دانند چه اقداماتی را در مورد آن انجام دهند، اجرای استراتژی‌‌هایی است که در سازمان وجود دارد و با موانع و پیچیدگی‌‌های بسیاری روبه‌‌روست. البته این احتمال وجود دارد که برخی از این استراتژی‌‌ها قبل از حضور مدیران کنونی در سازمان تهیه و تدوین شده باشند و بعضی دیگر نیز توسط خود مدیران و رهبران کنونی سازمان طراحی و نهایی شده‌‌اند.

پربازدیدهای سایت خوان

بیشتر