موزیک‌ویدیوی «خسوف» با صدای «بابک جهانبخش» و کارگردانی و تهیه‌کنندگی «مازیار رضاخانی» طی روزهای آینده منتشر می‌شود. «خسوف» نگاه و مفهومی اجتماعی با موضوع نابینایان دارد و به مشکلات روحی افراد نابینا در جامعه پرداخته است. نویسندگی و خوانش متن را «علی شریعتی‌مقدم» بر عهده دارد و کارگردان تئاتر آن صبا آزادی است. هدیه محقق به عنوان بازیگر اصلی این اثر، ایفاگر نقش زن نابیناست. این موزیک‌ویدیو، سومین اثر یک سه‌گانه‌ با موضوع سرطان، ام‌اس و نابینایان است که مازیار رضاخانی آنها را کارگردانی کرده است.

   

تعرفه‌های جدید سامانه «پُست کتاب» بدون محدودیت شهر و استان اعلام شد. بر اساس تعرفه‌های جدید سامانه «پُست کتاب» برای بسته‌های تا ۵۰۰ گرم مبلغ ۱۷هزار تومان، برای بسته‌های ۵۰۱ تا هزار گرم مبلغ ۱۷هزار و ۹۰۰ تومان و برای بسته‌های هزار و یک گرم تا دوهزار گرم مبلغ ۲۱هزار و ۵۰۰تومان در نظر گرفته شده است. همچنین برای بسته‌های مازاد بر دو کیلوگرم، هر کیلوگرم و کسر آن سه‌هزار تومان دریافت می‌شود و سرویس جمع‌آوری اختیاری خواهد بود.

   

تور کنسرت‌های علیرضا قربانی که از ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت‌ماه در گرگان آغاز شده بود، قرار است روزهای جمعه و شنبه و یکشنبه، ۲۲ و ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت‌ماه در دو سانس ۱۹ و ۲۲ در تالار مرکزی شهر رشت دنبال ‌شود. علیرضا قربانی سپس چهارشنبه ۲۷ و پنجشنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ اردیبهشت در دو سانس‌ ۱۹ و ۲۲ در سالن همایش‌های استاد شهریار شهر تبریز میزبان علاقه‌مندان به موسیقی ایرانی خواهد بود. در این تور کنسرت‌ها رپرتواری از آثار جدید علیرضا قربانی از ساخته‌های علیرضا افکاری و حسام ناصری با مدیریت هنری حسام ناصری روی صحنه خواهد رفت.