بیت کوین تتر را پایین کشید؛‌ قیمت دلار در محدوده مهم

به گزارش اقتصادنیوز، بازار ارز سرانجام در روز سه‌شنبه به رکود یک ماه و نیم اخیر پایان داد و با در پیش گرفتن نوسانات صعودی، شاهد شکستن مرزهای مقاومتی توسط دلار بود؛ روندی که در پی آن قیمت دلار در بازار تهران و هرات در میانه کانال جدید تومان نوسان داد. معامله گران معتقدند «رشد تقاضا و قدرت خرید» مهم‌ترین عامل تغییر فاز بازار ارز طی روز گذشته بوده است و این اتفاق نشان‌ از تحولات مثبت در آینده نزدیک دارد.

نوسانات قیمت دلار در بازار تهران و هرات برای قیمت درهم تکرار شد و این اسکناس که از روز دوشنبه با گارد افزایشی تا ۱۶ هزار و ۴۰۰ تومان رشد کرده بود، در روز سه‌شنبه با گپ مثبت ۱۰۰ تومانی در ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان آغاز به کار کرد. به‌دنبال این افزایش، در ۱۶ هزار و ۶۴۰ تومان به کار خود پایان داد. حباب دلاری درهم نیز همچنان افزایشی است و از شکاف ۵۰۰ تومانی درهم و دلار تهران حکایت دارد. قیمت دلار در بازار رسمی هم با کاهشی همراه شد و ۴۹ هزار و ۵۳۱ تومان معامله شد.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «درهم لیدر دلار شد؛ خروج بازار ارز از حالت بلوکه/ 2 سناریوی مهم پیش روی قیمت دلار/ پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۴ مهر 1403» بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.