بیانیه جبهه ایران اسلامی درباره کاندیدای مورد حمایتش

متن این بیانیه به شرح زیر است: «باعنایت به برگزاری زودهنگام انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری در پی شهادت رئیس جمهور انقلابی ، محبوب و مردمی سید محرومان و همراهان خدوم کشور عزیزمان در شرایط انتخاب خطیر و مهم دیگری قرار گرفته و در راستای تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی و تقویت مشارکت ملی جبهه ایران اسلامی بابهره گیری از توانمندی خود در سراسر کشور پس از بررسی شرایط اقتصادی و عمومی جامعه که نیاز به تداوم خط خدمت به ملت شریف ایران می باشد که پس از بررسی سوابق علمی اجرایی و توانمندی‌ نامزدهای مورد تایید شورای نگهبان با اکثریت آرا شورای مرکزی و دبیران استان‌ها نسبت به انتخاب کاندیدای اصلح مورد حمایت این جبهه اقدام نمود.

به تبع آن نظر جبهه به محضر عزیز و شریف ملت ایران اعلان می‌گردد. بی تردید حل مسائل معیشتی مدیریتی ، مسئله مسکن ، همچنین ارزان سازی دارو و خدمات بهداشتی و پزشکی و در ادامه ساماندهی معضلات اجتماعی و فرهنگی کشور بخشی از مطالبات مهم و اکثری مردم عزیز است که جبهه ایران اسلامی خود را ملزم به پیگیری خواسته های به حق مردم شریف از دولت چهاردهم می داند.

اینک با توجه به فرمایشات و منویات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر انتخاب رئیس جمهور فعال پرکار آگاه و معتقد به اصول انقلاب اسلامی ، با بررسی سوابق اجرایی موفق جناب آقای سعید جلیلی در حوزه‌های مختلف ، این جبهه تمام تلاش خود را در جهت حمایت و معرفی صحیح ابعاد شخصیتی ، اجرایی و اعتقادی ایشان به عمل خواهد آورد تا مردم شریف مان در فضای سالم و شفاف اطلاع رسانی بتوانند نسبت به انتخاب اصلح همت گمارند. سربلندی ملت شریف ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند منان خواستاریم.»

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.