سعید جلیلی در قم: صدها موشک به سرزمین‌های اشغالی شلیک کردیم و نتوانستند هیچ غلطی بکنند

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ملت ایران حافظ خون شهید رئیسی و شهدای خدمت است، گفت: باید دولتی انتخاب کنیم که به جهان فرصت‌ها و ظرفیت‌های داخلی کشور ایمان و باور داشته باشد؛ این جهش بزرگ بدون مشارکت مردم ممکن نیست.

 

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز صدها موشک از داخل کشور به سرزمین‌های اشغالی شلیک می‌شود اما آنها نمی‌توانند هیچ غلطی کنند.

وی با تاکید بر اینکه فشار حداکثری دشمنان شکست فاحش خورده است، تاکید کرد: امروز مهمترین وظیفه ما این است که بدانیم انتخاب ملت ایران از این برهه حساس می‌خواهد به کجا برود.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری شرایط ملت ایران برای رسیدن به قله فراهم است، گفت: امروز یک فرصت بزرگ جهانی، منطقه‌ای و داخلی با وجود جوانان تحصیل کرده و اندیشه ورز برای رساندن ملت ایران به قله‌های پیشرفت در تراز انقلاب اسلامی مهیاست.

جلیلی با تاکید بر اینکه امروز «یک جهان فرصت برای یک ایران جهش» فراهم شده است که با یک انتخاب درست و صحیح این مسیر می‌تواند پیموده شود، گفت: باید دولتی انتخاب کنیم که به جهان فرصت‌ها و ظرفیت‌های داخلی کشور ایمان و باور داشته باشد؛ این جهش بزرگ بدون مشارکت مردم ممکن نیست.

وی خاطرنشان کرد: هرکدام از مردم این سرزمین در فرصت بزرگ جهش تاریخی باید نقش یک سلول مهم را بازی کنند؛ این مسیر با بصیرت و شناخت دقیق مردم و حضور و مشارکت مردم پیموده خواهد شد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه حیات طیبه و پیشرفت وعده الهی برای مردم مومن و مقاوم است، گفت: ما منکر برخی ضعف‌ها نیستیم اما معتقدیم ضعف‌ها با قدرت برطرف می‌شود.

جلیلی با تاکید بر اینکه نباید فرصت‌های موجود را از دست بدهیم، افزود: این فرصت‌ها که امروز جهانیان نیز به آن اذعان می‌کنند باید به خوبی شناسایی و برای آنها برنامه‌ریزی شود.

ملت ایران حافظ خون شهید رئیسی است

وی با تاکید بر اینکه ملت ما حافظ خون شهید رئیسی است، اظهار کرد: نباید برخی از حرف و حدیث های بی پایه در گوشه و کنار ملت و مردم ما را از حرکت بزرگ خود باز دارد، امروز ملت ما بر جهش ایران بر اساس آنچه که شایسته آن است آمادگی دارد.

نامزد ریاست جمهوری چهاردهم افزود: امام محمد باقر(ع) فرموده اند وقتی فرصت ها فراهم می شود نباید آن ها را از دست دهیم و اگر این طور شود ضرر خواهیم کرد لذا وظیفه دینی ، شرعی و ملی ما اینست که با همه وجود، انسجام و وحدت به این فرصت بپردازیم.

وی عنوان کرد: راهی که رهبر معظم انقلاب برای ملت تعیین کرده اند عزم جدی و اراده قوی و فکر و برنامه اساسی می خواهد لذا رئیس جمهور کشور باید این موضوعات را از قبل شناخته باشد و برنامه ریزی داشته و از فردای انتخابات شروع به عملیات برای پیشرفت کشور کند و رئیس جمهور باید بداند این مهم بدست نمی آید مگر با مرور ۲ شرط تبعیت از ولایت و اعتماد و اتکا به مردم و آوردن مردم به میدانی که پرچم آن در دست ولایت است.

جلیلی ادامه داد: اگر بخواهد چنین حرکت مهمی شکل گیرد لازمه آن فکر، اراده و دوری از تردید و عمل شجاعانه در میدان است و لازمه آن انتخابی است که مردم بتوانند فرصت ها را شناخته و به موقع تصمیم بگیرند و مردم نباید از جو سازی ها و فشار دشمن هراس داشته باشند و روز به روز در این مسیر نورانی و متعالی با قدرت پیش برویم.

وی افزود: در این ۲ هفته یک حرکت بزرگ را آغاز کرده و پرچمی که بلند کرده ایم را باید بشناسیم و به دیگران معرفی کنیم.

جلیلی تصریح کرد: در طول تاریخ عزتی که امروز ایران به دست آورده هیچ گاه نبوده و این جز با انتخاب جمهوری اسلامی توسط مردم نبوده است لذا دست در دست هم با موفقیت این راه را ادامه می دهیم تا عظمت بیشتری برای امت اسلامی و به ملت ما به کمک خدا ،یاری اهل‌بیت و دعا و یاوری مردم فراهم شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.