انصارالله: امکان ندارد اسرائیل بتواند بر منطقه ما حاکم شود

«محمد عبدالسلام» با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) نوشت: ۲۰۰ روز از آغاز تجاوز فراگیر و مداوم صهیونیست ها به نوار غزه که با حمایت نامحدود مدعیان دموکراسی در غرب و در صدر آنها آمریکا انجام شده است، می گذرد.

خبر مرتبط
افشای اسناد مهم از وزارت خارجه اسرائیل/ پشت پرده مخالفت نتانیاهو با یک جلسه مهم درباره جنگ غزه

با گذشت نزدیک به ۲۰۰ روز از تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه اسناد افشاشده وزارت امور داخلی اسرائیل نشان می دهد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم با برگزاری جلسات نقد و ارزیابی راهبردی اهداف اسرائیل در جنگ غزه مخالفت کرده است.

عبدالسلام افزود: این وحشی گری آمریکایی که توسط صهیونیست ها، علیه نوار غزه انجام می شود، سرنوشتی جز شکست و ناکامی نخواهد داشت و امکان ندارد این سیستم بتواند با توسل به زور و خشونت بر منطقه ما حاکم شود.

همچنین دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در این باریکه در گزارشی اعلام کرد: پس از گذشت ۲۰۰ روز از جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه، ۴۱ هزار و ۱۸۳ نفر در جرگه شهیدان و مفقودان هستند. از این تعداد، اسامی ۳۴ هزار و ۱۸۳ نفر به عنوان شهید در مراکز پزشکی ثبت شده است.

این گزارش با دسته بندی شهدای یاد شده آورده است: در طی این ۲۰۰ روز، ۱۴ هزار و ۷۷۸ کودک بر اثر حملات ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند و ۳۰ نفر از کودکان نیز به دلیل گرسنگی جان خود را از دست داده اند.

در ادامه این گزارش آمده است: در همین مدت، ۹ هزار و ۷۵۲ نفر از زنان نوار غزه نیز بر اثر حملات ددمنشانه ارتش رژیم اسرائیل به شهادت رسیده اند. صهیونیست ها طی این مدت ۴۸۵ نفر از کادر درمان، ۶۷ نفر از کارکنان هلال احمر و نهادهای امدادی و ۱۴۰ نفر از خبرنگاران را هدف قرار داده و به شهادت رسانده اند.

برپایه این گزارش، ارتش رژیم صیهونیستی در طی این مدت سه هزار و ۲۵ مورد جنایت علیه ساکنان نوار غزه انجام داده است.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه تعداد مجروحان فلسطینی در طول این ۲۰۰ روز از جنگ را ۷۷ هزار و ۱۴۳ نفر اعلام کرده است که ۷۲ درصد از قربانیان، کودکان و زنان هستند.

بر اساس این گزارش، در این مدت ۱۷ هزار کودک والدین خود را از دست داده اند و یا بدون یکی از آنها زندگی می کنند.​

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.