آخرین قیمت لیر ترکیه در بازار امروز/ قیمت دینار عراق چند؟

به گزارش اقتصادنیوز، عراق یکی از مقاصد پرتردد میان ایرانیان در ایام نوروز است و بسیاری، از فرصت تعطیلات ابتدای سال استفاده می کنند زیارت عتبات عالیات را تجربه کنند.

اما برای سفر به کشور عراق نیاز است از ارزش واحد پول رسمی این کشور در آستانه سفر مطلع شوید. طبق آنچه در معاملات بازار ارز تهران گذشت؛ هر دینار عراق امروز را در حالی به پایان رسانده که نسبت به روز گذشته تغییر قیمتی را تجربه نکرده و ۴۵ تومان نرخ گذاری و معامله شد.

قیمت دینار عراق روز گذشته با افزایش نه چندان محسوس دو تومانی در بازار همراه شده بود.

خبر مرتبط
قیمت دلار، یورو و پوند امروز یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲| قیمت لیر ترکیه بالا رفت

در معاملات قیمت دلار مبادله ای در مرکز مبادله امروز به ۴۲,۹۲۰ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست ) تومان رسید که نسبت به روز قبل تغییری را تجربه نکرده است.

قیمت لیر ترکیه در بازار امروز 13 اسفند 1402

قیمت لیر ترکیه در پایان فعالیت امروز بازار ارز تهران روندی مشابه هر دینار عراق تجربه کرد و بدون آنکه تغییری داشته باشد، 1890 تومان نسبت به روز پیش ارزش گذاری و فروخته شد.

همچنین نرخ برابری هر لیر ترکیه با دلار آمریکا امروز در بازار ارز 0.032 بود که نسبت به روز گذشته تغییری را تجربه نکرده است.

نرخ درهم امارات در بازار امروز

امروز همچنین هر درهم امارات در جریان مبادلات معامله گران ارزی، 16100 تومان نرخ گذاری شد که نسبت به روز گذشته افت 40 تومانی را تجربه کرده است. این در حالیست که قیمت هر درهم امارات در پایان فعالیت روز گذشته بازار ارز تهران صعودی بود.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «تب ثبات، دینار عراق را گرفت/ درهم امارات تنها نرخ کاهشی بازار ارز/ لیر ترکیه چند؟» بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.