حزب الله لبنان کابوس اسرائیل شد!/6 پایگاه اسرائیلی دیگر مورد حمله قرار گرفت

در بیانیه پنجشنبه‌ شب حزب الله لبنان آمده که پایگاه «بیاض بلیدا»، «جل العلام»، «الجرداح»، «زرعیت»، «حرج شتولا» و «خله ورده» در شمال فلسطین اشغالی را با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به دشمن وارد کرده است.

اسرائیل دست بردار نیست!/تداوم حملات به بیمارستان‌های غزه

همزمان گردان‌های قسام اعلام کرد که مجاهدان آن گروهی از نیروهای پیاده ارتش اسرائیل را در داخل خانه‌ای در بیت لاهیا در شمال نوار غزه با راکت‌های ضدنفر هدف قرار داده صبح امروز نیز حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که راستای حمایت از ملت مقاوم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آن ها، مبارزان لبنانی، پایگاه «معیان باروخ» اسرائیل را با سلاح مناسب هدف قراردادند.

دست اسرائیل رو شد!/تایید نقش داشتن اسرائیل در مرگ خبرنگار رویترز

حزب‌الله لبنان شامگاه چهارشنبه نیز در بیانیه‌های جداگانه از حمله به چهار موضع نظامی ارتش اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی خبر داده بود.

روز سه شنبه یک نیروی ارتش لبنان در جنوب این کشور بر اثر شلیک یک تانک ارتش اسرائیل به موقعیت نظامی تل العویصه در منطقه العدیسه شهید و سه نیروی دیگر زخمی شده بودند.

به تازگی روزنامه الاخبار نوشت که مقاومت لبنان به تاکتیک‌های خاصی روی آورده است که دشمن توان رویارویی با آن را ندارد.

بر این اساس، فرماندهی مقاومت به رزمندگان اختیاراتی داده که آنها را قادر به انجام اقدامات زیادی می‌کند و مقاومت لبنان موفق به وارد کردن خسارات مستقیم به مواضع، جنگ افزارها و سیستم‌های دشمن شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.