افسر سابق موساد نتانیاهو را مسئول شکست دانست/ او باید استعفا دهد

 «داوید میدان» افسر سابق موساد در گفت‌وگو با روزنامه «معاریو» درباره شکست ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات غافلگیرکننده مقاومت فلسطین در هفتم اکتبر (15 مهرماه) گفت: من معتقدم که نتانیاهو مسئولیت کامل آنچه را که در هفتم اکتبر اتفاق افتاده است، بر عهده دارد.

وی گفت: نتانیاهو اعتماد «اسرائیلی‌ها» و توانایی مدیریت رویدادها و همچنین مدیریت امور کابینه را از دست داده است.

میدان ادامه داد: من فکر نمی‌کنم که او موفق شود وجهه خود را بهتر کند و اعتبارش را بار دیگر به دست بیاورد بنابراین او باید در اسرع وقت استعفا خود را ارائه دهد.

بحران بی اعتمادی در اسرائیل/ نتانیاهو مسئول شکست در برابر طوفان الاقصی است!

روزنامه صهیونیستی «معاریو» روز جمعه با انتشار آخرین نظرسنجی در سرزمین‌های اشغالی نوشت: ۸۰ درصد «اسرائیلی‌ها» نتانیاهو را مسوول شکست و کشته‌های حمله از نوار غزه می‌دانند.

درپی شکست رژیم صهیونیستی در مقابل مقاومت فلسطین، تنفر ساکنان سرزمین های اشغالی نسبت به نتانیاهو و کابینه او بیشتر شده است.

پیشتر رویترز اعلام کرده بود: اسرائیلی‌ها کابینه نتانیاهو را مقصر حمله حماس و شروع جنگ غزه می‌دانند.

این رسانه غربی نوشت: نتانیاهو اکنون مقصر دوقطبی سازی «اسرائیل» با مطرح کردن لایحه تغییرات قضائی و در نتیجه تضعیف توان رزمی ارتش این رژیم است.

درپی اقدامات جنجالی کابینه نتانیاهو، گسست سیاسی در رژیم صهیونیستی تا حدی شدید شده که جنگ غزه نیز نتوانسته سران این رژیم را متحد کند.

طوفان الاقصی در حالی وارد هفدهمین روز خود شده که بمب افکن های رژیم صهیونیستی بدون وقفه بمباران مناطق مسکونی و درمانی غزه را ادامه می دهند، اما تا این ساعت نظامیان صهیونیست نتوانسته اند وارد غزه شوند، چرا که به خوبی می دانند که ورود به غزه یعنی ورود به کمینگاه و باتلاق، که خروج از آن به این راحتی‌ها ممکن نیست.​

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.