بحران بی اعتمادی در اسرائیل/ نتانیاهو مسئول شکست در برابر طوفان الاقصی است!

جدیدترین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که ۷۵ درصد صهیونیست‌ها معتقدند که نتانیاهو مسئول شکست در نبرد طوفان الاقصی است.

پیشتر رسانه‌های صهیونیستی از اختلافات «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ارتش این رژیم و عدم توان تصمیم‌گیری برای حمله زمینی به غزه خبر دادند.

«نداف ایال» تحلیلگر روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» اعلام کرد که با گذشت ۱۶ روز از جنگ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی هنوز هشیار نشده و کابینه وی اکنون بدون راهبرد روشن و واضح مدیریت می شود.

وی گفت که مدیریت کابینه نتانیاهو بد است و رهبری تقریبا ‌در آن وجود ندارد.

همچنین «حاییم بیبس» عضو کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی و رئیس حکومت‌های محلی در این رژیم اعلام کرده که ارتش اسراییل بعد از صربه‌ای که خورد، بیدار شد و بعد از دو روز کار خود را آغاز کرد، حکومت‌های محلی نیز یک روز بعد از ضربه‌ای که خوردند، هوشیار شده و کار خود را آغاز کردند، اما کابینه نتانیاهو تا این لحظه هم به خود نیامده و در سایه وضعیت اضطراری نتوانسته امور را مدیریت کند.

پیشتر رئیس پیشین ستاد ارتش رژیم صهیونیستی نیز ضمن مخالفت با انجام عملیات زمینی در غزه گفته بود: راه حل جادویی برای نابودی حماس وجود ندارد.

«موشه یعلون» در اظهاراتی با انجام عملیات زمینی در نوار غزه مخالفت و تاکید کرد: قبل از اینکه بهای بیشتری بدهیم، باید وضعیت کنونی را متوقف کنیم.

وی افزود: اگر چیزی باشد که مرا نسبت به عملیات «جرف الصلب» سال ۲۰۱۴ پشیمان کند، این است که ما وارد آن عملیات شدیم.

یعلون اضافه کرد که راه‌حل سحرآمیزی برای نابودی حماس وجود ندارد.

طوفان الاقصی در حالی وارد هفدهمین روز خود شده که صهیونیست ها ضربات سختی از مقاومت در جبهه جنوبی سرزمین های اشغالی خورده اند و در پاسخ فقط، مناطق مسکونی و درمانی غزه را بمباران می کنند و این در حالی است که جبهه شمالی صهیونیست ها نیز توسط رزمندگان حزب الله گرم شده و هر روز اشغالگران صهیونیست تلفات می دهند.​

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.