اجرای طرح فروش فوری و پیش فروش ویژه مادران ایران خودرو+جزییات

در اطلاعیه ایران خودرو آمده است: به اطلاع عموم متقاضیان مشمول و حائز شرایط می رساندهمزمان با عرضه خودرو ویژه متقاضیان عادی طرح اولویت بندی سامانه یکپارچه و در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ از سوی مجلس شورای اسلامی، برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده اند،و در سامانه یکپارچه اولویت بندی مرحله اول تابستان ۱۴۰۲ از طریق اولویت بندی وزارت صمت انتخاب شده اند امکان ثبت نام مطابق جدول ذیل فراهم می باشد.

فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان اولویت اول فروش فوق العاده طرح مادران به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده می توانند دراین بخشنامه ثبت نام نمایند.  

همچنین در طرح دوم اعلامی نیز شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه مادران اعلام شده است. در این طرح نیز متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان بخش دوم اولویت تابستان به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده می توانند در این بخشنامه ثبت نام نمایند. در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

 

1560207_832

1560208_524

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.