واکنش ایران به حمایت پمپئو از مریم رجوی

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (سه‌شنبه) ۲۹ آذر ماه در یک رشته توئیت در واکنش به اظهارات مایک پامپئو وزیر خارجه پیشین آمریکا درباره مریم رجوی نوشت: ائتلاف رژیم آمریکا با تروریست‌ها و قاتلان بیش از ۱۷ هزار شهروند ایرانی آشکارتر شد.

وی افزود: اقدام اخیر برخی ورشکستگان سیاسی آمریکا در «تروریسم شویی» و تقدیس شرم آور سرکرده تروریست منافقین و مزدور صدام جنایتکار، چهره دروغین حقوق بشری آمریکا را شفاف‌تر کرد.

کنعانی همچنین خاطرنشان کرد: گرچه توسل رژیم آمریکا به ورشکستگان و جنایتکاران برای اعمال فاشر علیه دولت و ملت ایران، نشان از خالی بودن دست آنان است، اما این واقعیت، چیزی از مسؤولیت‌های حقوقی و بین‌المللی واشنگتن در نقض حقوق ملت ایران و حمایت آشکار از یک سازمان تروریستی شناسنامه‌دار کم نمی‌کند.

مایک پامپئو وزیر خارجه دولت ترامپ در یک نشست ضدایرانی با حمایت از اغتشاشات در ایران تصریح کرد که هیچ امیدی برای همکاری با جمهوری اسلامی وجود ندارد. در این نشست مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین نیز به صورت مجازی شرکت کرده بود. 

۲۵۰ سناتور آمریکایی در نشستی در واشنگتن از برنامه‌های سرکرده گروهک تروریستی منافقین حمایت کردند و در این نشست پامپئو مریم رجوی را به عنوان رئیس جمهور ایران انتخاب کرد. 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.