شماره روزنامه ۶۱۲۷
|
آرشیو روزنامه شماره ۶۱۲۷ دنیای اقتصاد

اخبار خودرو - روزنامه شماره ۶۱۲۷

  • پشتیبان تورم تولید خودرو

    دنیای اقتصاد: بر اساس گزارشی که طبق منابع اطلاعاتی مرکز آمار تهیه شده است از اسفند۹۵ تا تابستان سال جاری، رشد قیمت‌های مصوب فروش خودرو در حالی از تورم بخش صنعت جا مانده که تاخیر زمانی در اعلام قیمت‌ها نیز منجر به تحمیل زیان سنگین به خودروسازان شده است.
  • رونمایی از پراید برقی

    دنیای اقتصاد: با گذشت چهار سال از توقف تولید پراید در ایران، حالا نمایندگی شرکت کیا در بریتانیا از مدل برقی این خودرو در نمایشگاهی در نزدیکی شهر آکسفورد رونمایی کرده است.
  • چین در خودروهای الکتریکی از رکورد بالاتر رفت

    دنیای اقتصاد: شرکت تحقیقاتی Rho Motion اعلام کرد که فروش جهانی خودروهای تمام‌الکتریکی و پلاگین هیبریدی در ماه سپتامبر سالانه ۳۰.۵درصد افزایش یافته، زیرا چین از رکوردهای ثبت‌شده در ماه اوت فراتر رفته و اروپا رشد خود را از سر گرفته است.
  • خودروساز بزرگ اروپا کارنامه قبولی نگرفت

    دنیای اقتصاد: مودیز، چشم‌انداز فولکس‌واگن را به دلیل ضعف عملیاتی به منفی کاهش داد. به گزارش ایسنا، آژانس رتبه‌بندی مودیز با اشاره به عملکرد بدتر در خودروساز بزرگ اروپا و انتظار چالش‌ها برای تغییر وضعیت، چشم‌انداز خود را از فولکس‌واگن از پایدار به منفی کاهش داده است.
  • پرونده خرابی دوربین ۳۶هزار دستگاه فورد روی میز

    دنیای اقتصاد: سازمان ملی ایمنی ترافیک بزرگراه آمریکا اعلام کرد تحقیقات خود درباره خرابی دوربین عقب ۳۶هزار خودروی فورد را کلید زده است. به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، سازمان ملی ایمنی ترافیک بزرگراه آمریکا امروز اعلام کرد که تحقیقاتی را درباره خرابی دوربین عقب ۳۶هزار خودروی تولیدی فورد به جریان انداخته است.
  • عرضه قوی‌ترین مک‌لارن؛ به‌زودی

    دنیای اقتصاد: مک‌لارن مدل جدیدی به محصولاتش اضافه کرده که می‌گوید قوی‌ترین و سریع‌ترین خودرویی است که تاکنون ساخته است. این خودرو که نامش W۱ است، با قوی‌ترین مدل فراری رقابت خواهد کرد که به‌زودی به بازار عرضه می‌شود.

پربازدیدهای سایت خوان

بیشتر