شماره روزنامه ۶۱۰۵
|
آرشیو روزنامه شماره ۶۰۸۲ دنیای اقتصاد

اخبار خودرو - روزنامه شماره ۶۰۸۲

  • راز بقای تولید زیان‌ده

    دنیای اقتصاد: زیان انباشته ۲۵۰همتی خودروسازان آن هم برای تولید محصولاتی باکیفیت کنونی، این روزها مقدمه پرسش‌هایی در باب مزیت و تداوم فعالیت خودروسازی در کشور شده است. آنچه مشخص است برخی از خودروسازان مطرح جهان در گذر زمان تحت تاثیر تغییرات تکنولوژیک، رقابت شدید، بحران‌های اقتصادی و تغییرات سلیقه مصرف‌کنندگان، دچار ریزش و رویش شده‌اند؛ با این حال اما خودروسازی کشورمان زیر سایه دولت با توجه به تمام این تغییرات و زیان‌دهی بالا همچنان در حال تنفس است.
  • پایان دپوی خودروی چینی در گمرک

    دنیای اقتصاد: دو سال از آزادی واردات خودرو (پس از ممنوعیت پنج‌ساله) می‌گذرد، با‌این‌حال برخی چالش‌ها، از جمله دپوی خودروها در گمرک، همچنان کم و بیش وجود دارد.شاهد مثال این مساله، دپوی طولانی هزاران دستگاه خودروی چینی در گمرک است که به تازگی بعد از مدت‌ها تعیین‌تکلیف و ترخیص شده‌اند. این خودروی وارداتی چینی، چانگان نام دارد که توسط خودروساز داخلی - سایپا - وارد می‌شود.
  • چرخش مشتریان تسلا؟

    دنیای اقتصاد: آنهایی که به آینده خودروهای برقی خوش‌بین نیستند، از داده‌های اخیر «ادموندز» که می‌گوید بیش از ۵۰درصد از خریداران تسلا خودروهای برقی خود را برای خودروهای بنزینی معامله می‌‌کنند، خوشحال شدند.
  • افزایش سهم برقی‌ها در سبد فورد

    دنیای اقتصاد: در ماه ژوئیه، فورد بار دیگر فروش خودروهای تمام‌برقی را در ایالات متحده افزایش داد. طبق آمار، فورد ۸هزار و ۲۴۲دستگاه خودروی تمام‌برقی را تحویل داد که ۳۱درصد بیشتر از یک سال قبل است. این ششمین ماه متوالی رشد سالانه فورد بود.
  • رشد ۱۰۰درصدی یارانه خرید خودرو در چین

    دنیای اقتصاد: رسانه‌های چین از دو برابر شدن یارانه‌های خرید خودرو در این کشور خبر دادند.

پربازدیدهای سایت خوان

بیشتر