شماره روزنامه ۶۱۰۵
|
آرشیو روزنامه شماره ۶۰۶۵ دنیای اقتصاد

اخبار خودرو - روزنامه شماره ۶۰۶۵

  • رژیم ارزی برای خودروسازی

    دنیای اقتصاد -گروه خودرو: وزارت صمت در طرحی خودروسازان را ملزم کرده است که به‌طور میانگین، ارزبری سبد محصولات خود را به ۹هزار و ۵۰۰دلار برسانند. این دستورالعمل اگرچه هنوز اجرایی نشده است، اما می‌تواند همراه با تبعاتی برای خودروسازان، به‌ویژه مونتاژکاران باشد.
  • سه برنامه برای چالش های کنونی خودرو

    رحیم علیشاهی / کارشناس خودرو
    با برگزاری مجامع عمومی سالانه شرکت‌های ایران خودرو و سایپا در هفته گذشته، در واقع نتیجه عملکرد سه‌ساله وزارت صمت دولت سیزدهم درخصوص مدیریت خودرو با بیش از ۲۰۰هزار میلیارد زیان انباشته کاملا مشخص شد.
  • نتایج عرضه خودروهای وارداتی اعلام شد

    دنیای اقتصاد: مدیر سامانه یکپارچه خودروها از اعلام نتایج عرضه خودروهای وارداتی و بارگذاری آن در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی از عصر دیروز شنبه خبر داد.
  • افزایش قیمت خودرو با وجود کاهش نرخ ارز

    خانه ملت: نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس گفت: خودروسازان به جای اینکه کیفیت خودروها را افزایش دهند متاسفانه قیمت آنها را بالا می‌برند.
  • نوسازی بیش از ۴۰هزار تاکسی تا پایان سال

    دنیای اقتصاد: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از افزایش تنوع خودروهای پیشنهادی در طرح نوسازی در سال جاری خبر داد و گفت: در طرح نوسازی و بهسازی ناوگان تاکسیرانی ۳خودروی بنزینی و دوگانه‌سوز همراه با خودروهای برقی در نظر گرفته شده که خبر خوبی برای تاکسیرانان است. شادی مالکی با حضور در برنامه تهران ۲۰ شبکه تهران، فرسودگی ناوگان در حوزه حمل‌و‌نقل را یکی از دغدغه‌های بزرگ مدیریت شهری دانست و اظهار کرد: در تهران حدود ۸۰هزار دستگاه تاکسی داریم که بیش از نیمی از اینها فرسوده هستند و به لحاظ آلودگی فنی و ایمنی دچار مشکل هستند و در شهر تردد می‌کنند. وی با بیان اینکه نوسازی و بهسازی ناوگان یکی از اولویت‌های امسال سازمان تاکسیرانی است، افزود: امسال طرح نوسازی با سه خودروی پیشنهادی اجرا می‌شود. خودروهای تولید شرکت‌های داخل کشور «خودروهای دوگانه‌سوز و بنزینی» که نسبت به سال گذشته که صرفا یک خودرو در طرح نوسازی مورد استفاده قرار می‌گرفت دو خودروی دیگر اضافه شده و خبر خوبی برای تاکسیرانان است.

پربازدیدهای سایت خوان

بیشتر