فعالیت ستادهای محمد در حمایت از رئیسی

در خبری دیگر سعید محمد به همراه اعضای ستاد انتخاباتی خود با سیدابراهیم رئیسی دیدار و گفت‌و‌گو کردند. به گزارش «ایسنا» در این دیدار که دو ساعت به طول انجامید، سعید محمد از آمادگی کامل این ستادها برای فعالیت در حمایت از سیدابراهیم رئیسی خبر داد و تاکید کرد که زمینه این فعالیت‌ها نیز آماده شده است. همچنین سردار براتلو طی حکمی به ریاست ستاد انتخاباتی رئیسی در تهران منصوب شد.

عدم‌توقع شورای وحدت در مورد کابینه

ازسوی دیگر به گزارش خبرگزاری فارس، منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان با بیان اینکه روز شنبه نخستین جلسه ستاد راهبردی آیت‌الله رئیسی تشکیل شد، گفت: اینکه آقای رئیسی درباره تشکیل کابینه خود چه برنامه‌ای دارد، شورای وحدت اطلاع و توقعی ندارد.

پیش‌بینی میزان رای رئیسی

در خبری دیگر به گزارش خبر آنلاین، محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا در توییتی نوشت: «اگر آخرین نظرسنجی ایسپا را معتبر بدانیم ۴۵ درصد مردم گفته‌اند قطعا یا احتمالا در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت می‌کنند؛ یعنی ۲۷ میلیون. ۵/ ۳۸ درصد این افراد به آقای ابراهیم رئیسی رای می‌دهند، یعنی ۴/ ۱۰ میلیون. ۷/ ۵۲ درصد هم نمی‌دانند به کی رای می‌دهند! یعنی ۱۴ میلیون. نیاز به تفسیر ندارد.»

جلیلی کنار می‌رود؟

ازسوی دیگر بیژن نوباوه وطن، مشاور سعید جلیلی در مورد تحلیل‌هایی مبنی‌بر کناره‌گیری جلیلی به نفع رئیسی گفت: اصلا موضوع کنار رفتن آقای جلیلی به نفع کسی مطرح نیست. وی افزود: جلیلی سال‌ها کار با برنامه‌ریزی انجام داده است، به‌ویژه در زمان تشکیل دولت سایه، وی مسائل و مشکلات را دیده و طرح و برنامه دارد.

پیش‌بینی کناره‌گیری برخی کاندیداها

همچنین بیژن مقدم، فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با «ایسنا» درباره احتمال کناره‌گیری تعدادی از کاندیداها به نفع بقیه گفت: برخی از این ۷ نفر کاندیدای اصلی نبودند و برای رقابت آمده بودند و در روزهای آینده احتمالا برای رای‌آوری فردی که به آن علاقه‌مندند کنار می‌روند. فکر می‌کنم با نزدیک شدن به روزهای رای‌دهی، با انصراف تعدادی از این کاندیداها که قصد رقابت با آقای رئیسی را ندارند مواجه خواهیم بود.

رایزنی برای حمایت از همتی

همچنین به گزارش فرارو، محمود علیزاده طباطبایی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: آقای همتی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران است و بر همین اساس نمایندگان حزب کارگزان در حال رایزنی و مذاکره با نهاد اجماع‌ساز هستند تا آقای همتی را مورد حمایت خود قرار دهند.

خانه و اتومبیل سعید جلیلی

مهر: سعید جلیلی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در برنامه «صدای جوان» گفت: منزل من ۱۲۵ متر است، ولی الان در منزل سازمانی استقرار دارم که بزرگ‌تر است؛ خودروی خانواده من هم پراید است. وی افزود: بنده ۵۶ ساله هستم و ۲۷ ساله که ازدواج کردم. یک فرزند دارم که دانشجوی رشته برق است.