سیلر در گفت‌وگو با بلومبرگ گفت که دوست دارد روزی را ببیند که اوراق قرضه با پشتوانه بیت‌‌کوین مانند اوراق بهادار با پشتوانه وام مسکن فروخته شود. اما در عین حال هشدار داد که بازار در حال حاضر کاملا برای چنین اقدامی آماده نیست. این اظهارات دو روز پس از آن بیان می‌شود که یکی از شرکت‌های تابعه مایکرواستراتژی از دریافت وام ۲۰۵ میلیون دلاری با وثیقه BTC برای خرید بیت‌‌کوین بیشتر خبر داد.

این وام منحصربه‌‌فرد بود، زیرا نخستین باری بود که مایکرواستراتژی در برابر ذخایر بیت‌‌کوین خود – که در حال حاضر تقریبا ۶ میلیارد دلار ارزش دارد- برای خرید بیشتر ارز دیجیتال وام می‌گیرد.

اظهارات سیلور همچنین به دنبال تصمیم اخیر السالوادور برای به تعویق انداختن انتشار «اوراق قرضه آتش‌فشانی» با حمایت یک میلیارد دلاری بیت‌کوین خود در ۲۳ مارس صورت گرفته است. به گفته، آلخاندرو زلایا، وزیر دارایی السالوادور، تصمیم برای به تاخیر انداختن انتشار اوراق قرضه مبتنی بر بیت‌کوین به دلیل عدم اطمینان مالی عمومی در بازار جهانی بوده که عمدتا ناشی از درگیری در اوکراین است.

در یک هشدار احتمالی به السالوادور، سیلور گفت که اوراق قرضه آتش‌فشانی این کشور تا حدودی از وام وثیقه شرکتش با وثیقه‌گذاری بیت‌کوین، ریسک بیشتری در بر دارد. سیلور اضافه کرد که در مورد پتانسیل بلندمدت اوراق قرضه مبتنی بر بیت‌کوین بسیار خوش‌بین بوده و تا آنجا پیش رفت که گفت: ایده خوبی برای شهرهایی مانند نیویورک است که از بیت‌کوین به عنوان ابزار پرداخت بدهی استفاده کنند.