محصولات جدید مایکروسافت رونمایی شد

مایکروسافت علاوه بر اعلام نام این پنج محصول، جزئیات دیگری همچون مشخصات فنی، قیمت و زمان عرضه تمامی ‌این محصولات را فاش کرد. برای آشنایی بیشتر با این دستگاه‌ها با ما همراه باشید.

سرفیس بوک 3

مایکروسافت از سرفیس بوک 3 به‌عنوان قوی‌ترین لپ‌تاپ خود که تاکنون توسط مهندسان این شرکت طراحی شده، یاد کرد. محصولی که سومین عضو از این خانواده محسوب می‌شود و مشخصاتی همچون نمایشگر پیکسل سنس، پردازنده نسل دهمی ‌اینتل، حافظه رم قابل ارتقا تا 32 گیگابایت و حافظه SSD سریع‌تر را در دل خود جای داده است.

علاقه‌مندان به سرفیس بوک 3 می‌توانند از میان دو کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX یا Quadro RTX، یک چیپ را بسته به بودجه و توان پردازشی گرافیکی مورد نیاز انتخاب کنند. طبق گفته مایکروسافت، سرفیس بوک 3 قادر است تا 50 درصد عملکرد بهتر را به نسبت مدل قبل از خود ارائه دهد. طول عمر باتری این لپ‌تاپ حدود 5/ 17 ساعت عنوان شده است. سرفیس بوک 3 در دو نسخه 13 و 15 اینچی و از 21 ماه مه و با قیمت پایه 1599 دلار عرضه خواهد شد.

سرفیس گو 2

سرفیس گو را می‌توان از جمله محصولات دو در یک یا همان هیبریدی مقرون به صرفه دانست که می‌تواند گزینه مناسبی برای علاقه‌مندان به این قبیل دستگاه‌ها باشد. سرفیس گو 2 از طراحی آشنا و مشابهی با مدل قبلی بهره می‌برد و از یک نمایشگر 5/ 10 اینچی پیکسل سنس، باتری ارتقایافته و پردازنده نسل هشتمی‌ سری Core M اینتل در آن استفاده شده است.

مایکروسافت در این محصول و البته برای اولین بار، فناوری Studio Mics را تعبیه کرده که می‌تواند وضوح و شفافیت بیشتر صوت خروجی و همچنین کاهش نویز را به دنبال داشته باشد. سرفیس گو 2 به یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای برقراری ارتباط‌های ویدئویی مجهز شده است. این دستگاه از 21 ماه مه و با قیمت پایه 399 دلار به دست خریداران خواهد رسید.

سرفیس هدفون 2

عضو جدید خانواده هدفون‌های پیشرفته مایکروسافت چیزی نیست جز سرفیس هدفون 2. محصولی که به گفته مایکروسافت، کیفیت صدایی به مراتب بالاتر را نسبت به مدل قبلی ارائه خواهد داد و می‌تواند با یک بار شارژ، تا 20 ساعت انرژی مورد نیاز به رگ‌های این هدفون تزریق کند.

در سرفیس هدفون 2 از 13 سطح کنترل نویز محیطی استفاده شده و از فناوری حذف نویز فعال نیز بهره می‌برد. درخصوص شکل ظاهری این هدفون نیز باید گفت طراحی آن دستخوش تغییراتی شده و از قابلیت چرخش 180 درجه‌ای بهره می‌برد. این محصول با قیمت 249 دلار و از تاریخ 21 مه به فروش خواهد رسید.

سرفیس ایرپاد

اگر خاطرتان باشد، مایکروسافت چند ماه پیش، از سرفیس ایرپاد رونمایی کرد اما روز گذشته، اطلاعات کامل این محصول را فاش کرد. ایرپادی که از طراحی دایره‌ای منحصر به فرد و کنترل‌های لمسی بهره می‌برد و امکان برقراری تماس یا تغییر موسیقی در حال پخش را بدون وارد شدن به صفحه گوشی برای کاربر فراهم می‌کند.

سرفیس ایرپاد به فناوری صوتی Omnisonic مجهز شده و کاربر می‌تواند تنها با سه بار لمس کردن ایرپاد، اسپاتیفای را در گوشی اندرویدی خود اجرا کند. از طرف دیگر، این ایرپاد با مایکروسافت 365 نیز یکپارچه شده و این یعنی قابلیت خواندن ایمیل‌های دریافتی برای کاربر فعال خواهد بود. به گفته مایکروسافت، باتری سرفیس ایرباد می‌تواند تا یک روز، شارژ را در خود ذخیره کند. کیس این محصول از فناوری شارژ وایرلس بهره می‌برد. سرفیس ایرباد با قیمت 199 دلار روانه بازار خواهد شد.

سرفیس داک 2

پنجمین و آخرین محصول مایکروسافت، سرفیس داک 2 نام دارد که از سرعت شارژ بالاتر و قابلیت انتقال فایل سریع‌تر نسبت به مدل قبلی بهره می‌برد. همچنین این محصول، ابزارهای مدیریتی جدیدی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد و به پورت جدید USB-C Travel Hub برای ارتقای قابلیت‌های ارتباطی مجهز شده است. برای سرفیس داک 2، قیمت 259 دلار تعیین شده و Traval Hub نیز با قیمت 99 دلار عرضه خواهد شد.