ستاره اسکندری جایگزین پوپک گلدره می‌شود

نگاه سوم- سریال نرگس هرشب بینندگان زیادی را به پای تصویر جعبه‌جادویی خانه‌ها می‌نشاند. دلایل زیادی برای پربیننده شدن این سریال نام برده شده است، ولی شاید یکی از آن دلایل، بازی درخشان پوپک‌گلدره که در نیمه این سریال جان خود را از دست داد، از امشب ستاره اسکندری را به جای زنده یاد گلدره در تلویزیون و سریال نود قسمتی خواهید دید. اسکندری درباره این جایگزینی می‌گوید: هر چه به حضورم در سریال نرگس نزدیک می‌شوم روزهای پراضطرابی را می‌گذرانم و نمی‌دانم مردم می‌توانند این جایگزینی را بپذیرند یا نه.

وی در ادامه همچنین گفت: طبق آمارهای گرفته شده در حال حاضر سریال «نرگس» یکی از کارهای پربیننده تلویزیون است و این خیلی مهم است که این خیل عظیم تماشاگربتوانند این تعویض را بپذیرند.

وی در مورد چگونگی قبول نقش نرگس در این مجموعه، گفت: خانم گلدره ۲۱روز بود که دچار حادثه شده بود و ادامه ساخت این مجموعه معلق مانده بود که عوامل ساخت این مجموعه با من تماس گرفتند و از من خواستند که ادامه این نقش را بازی کنم و من هم تنها با این نیت که ادامه کار متوقف نشود و آخرین بازی پوپک از تلویزیون پخش شود این کار را قبول کردم..

اسکندری افزود: این انسانی‌ترین راهی بود که گروه سازنده این مجموعه به آن اعتقاد داشتند و من هم آن را پذیرفتم.

پوپک گلدره متولد ۱۳۵۰ در تهران بود. وی کارشناسی خود را در رشته روانشناسی بالینی از دانشگاه آزاد تهران گرفت. فعالیت هنری را با بازی در نمایش «پل» آغاز کرد و در سال ۱۳۷۵ در ویدئو کلیپ «رویای زمین» ظاهر شد..

وی در کارهایی چون « موج مرده »، «دنیای شیرین دریا »، «سیندرلا»، «آخربازی»، «مروارید سرخ» نیز به ایفای نقش پرداخته است و برای بازی در فیلم «‌موج مرده» تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را در سال ۱۳۸۰ از آن خود کرد. او همچنین برای بازی در فیلم «آخر بازی» کاندید دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره نوزدهم فیلم فجر شد. پوپک گلدره که پس از سانحه‌ تصادف حدود ۸ ماه در اغما بود، روز ۲۷ فروردین ماه سال‌جاری در ۳۴ سالگی در بیمارستان مهر تهران درگذشت.