شرکت صنعتی پارس‌خزر (سهامی عام)، عصر روز پنجشنبه چهاردهم تیرماه سال جاری در محل دفتر مرکزی خود مجمع عمومی عادی سالانه برگزار کرد.
مجمع پارس‌خزر با حضور ۰۲/۹۸درصد از سهامداران رسمیت یافت و آقای هوشنگ دادوش، ریاست جلسه را عهده‌دار شد. آقایان ماهرو و میهن دوست نیز ناظران این جلسه بودند و قاسم زند هم دبیری مجمع را بر عهده داشت.

بنابراین گزارش، مهندس همتی مدیرعامل این شرکت در مجمع، به قرائت گزارش هیات‌مدیره پرداخت و از آخرین تحولات رخ داده در پارس‌خزر سخن گفت.
وی گفت: در سال ۸۵ مجموعا یک میلیون و ۳۵۹هزار دستگاه انواع محصولات، تولید گردیده است که در مقایسه با سال گذشته میزان تولید شرکت معادل ۱۶درصد افزایش را نشان می‌دهد.
این گزارش می‌افزاید: پس از قرائت گزارش هیات‌مدیره و بازرس قانونی، صورت‌های مالی و ترازنامه شرکت برای سال‌مالی منتهی به 29 اسفندماه 85 مورد تصویب حاضران قرار گرفت و مقرر شد که به ازای هر سهم 450ریال سود خالص تقسیم شود. سهامداران پارس‌خزر همچنین در تصمیمی دیگر، اشخاص حقوقی شامل شرکت سرمایه‌گذاری پارس‌توشه، شرکت لامپ پارس شهاب، شرکت طراحی و صنعتی لوازم خانگی پارس زرآسا، شرکت بازرگانی پارس شید و شرکت سرمایه‌گذاری کوشا پیشه را به عنوان اعضای هیات‌مدیره این شرکت برگزیدند که با این وصف هیات‌مدیره پارس‌خزر ابقا شد.
انتخاب موسسه حسابرسی فراز مشاور به عنوان بازرس قانونی نیز از دیگر مصوبات مجمع پارس‌خزر بود.