تجارت الکترونیک تنها به انجام خریدهای روزمره محدود نمی‏شود. در دو سال گذشته بامیلو به‏عنوان یکی از وب‏سایت‏های مجموعه گروه اینترنتی ایران توانسته پیشرفت قابل توجهی داشته باشد ولی علاوه بر بامیلو چهار وب‏سایت موفق دیگر نیز خدمات مختلفی را در حوزه‏ی تجارت الکترونیک در ایران ارایه کرده اند که تاثیر بسیاری فضای تجارت الکترونیک کشور داشته است. وب‏سایت و اپلیکیشن سفارش غذا زودفود با ارایه خدمات در ۱۵ شهر ایران، اپلیکیشن سفارش تاکسی اسنپ، سامانه رزرو آنلاین هتل‏های ایران با آدرس pintapin.com و همچنین وب‏سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملکeskano.com بخشی از فعالیت‏های این گروه هستندکه منجر به بروز تغییرات عمده‏ای در اکوسیستم تجارت الکترونیکی و فضای کسب‏و‏کار اینترنتی در ایران شده‏اند.

هم‏افزایی بامیلو در کنار دیگر وب‏سایت‏های این مجموعه باعث شده است، تا در بازه‏های زمانی مختلف خدمات متفاوتی به کاربران این وب‏سایت‏ها ارایه شود. برگزاری کمپین‏های مشترک و همچنین معرفی خدمات به کاربران در حوزه‏های مختلفی مانند حمل‏ونقل، سفارش‏غذا و گردگشری باعث می‏شود تا سهم استفاده از تجارت‏الکترونیک در میان اقشار مختلف افزایش یابد و دریافت خدمات از طریق اینترنت بخشی از زندگی روزمره ایرانیان شود.موفقیت این کسب‏وکارها در گروه اینترنتی ایران علاوه بر ایجاد تغییر در رفتار مشتریان و همکاران تجاری با شرکت‏های مختلف، تحولاتی را در فضای سرمایه‏گذاری ایران نیز ایجاد کرده است. علاقه‏مند شدن سرمایه‏گذاران داخلی و همچنین تغییر روند جذب سرمایه از سمت بازارهای ساکن به بازارهای پویا و کارآفرینانه یکی از دستاوردهای گروه اینترنتی ایران در دوسال گذشته است.

بامیلو با آگاهی از زیرساخت‏های لازم برای ایجاد فضای کارآفرینی برای ارتباط با مجتمع‏های دانشگاهی و گروه‏های نوآورانه اقداماتی انجام داده و یکی از برنامه‏های میان مدت این مجموعه کشف فرصت‏های سرمایه‏گذاری روی گروه‏های خلاق، پیشرو و نوآور است. بامیلو به‏عنوان مشاور در کنار گروه‏های مدیریت سرمایه‏ی سرمایه‏گذاران نیز حضور دارد و می‏تواند به‏عنوان پلی هوشمند سرمایه‏گذاران و گروه‏های نوآور را بهم متصل کند. دسترسی و آگاهی نسبت به بازارهای مختلف، امکان استفاده از تجربه‏های بین‏المللی و بهره‏گیری از مکانیزم‏های پشتیبانی در خصوص منابع انسانی، مالی و مشورتی یکی از برزرگترین دارایی‏هایی این مجموعه است که می‏تواند تجربه‏ای متفاوت نسبت به سایر بنگاه‏ها و نهادهای سرمایه‏گذاری خطرپذیر (Venture Capital) داشته باشد. تجربه‏ی بامیلو از VC می‏تواند علاوه بر تاثیر‏گذاری در اقتصاد منطقه، بخشی از جریان توسعه اقتصادی در سطح کشور باشد. دسترسی به بیش از ۸۰۰ فروشنده، استفاده از ۲۰۰۰ برند و تعامل با سرمایه‏گذاران جهانی، در کنار آگاهی نسبت به تجربه‏های شکست بخشی از سرمایه‏ی در حال گسترش بامیلو است. بامیلو در انتظار کارآفرینان و جوانان مستعدی است که با پشتکار علاقمند هستند گامی موثر در فضای روبه رشد اقتصاد ایران بردارند.

PR@bamilo.com