سخنگوی فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس می‌گوید: «با توجه به کمبود درآمد و بودجه دولت، مشکلات صنایع دستی و میراث و گردشگری همچنان به قوت خود باقی می‌ماند.»

به گزارش خبرگزاری میراث فرهنگی، ابوذر ندیمی تاکید می‌کند که رئیس سازمان میراث فرهنگی باید از ظرفیت‌های مجلس برای افزایش بودجه سازمان در سال آینده استفاده کند.

او معتقد است، سلطانی‌فر بیشتر توان خودش را متوجه دولت کرده و این درحالی است که رئیس سازمان می‌تواند از توان و پتانسیل‌های مجلس نیز استفاده کند. او ملاقات‌های زیادی با نمایندگان دارد، اما پیگیری‌های بودجه ایشان از مجلس حداقلی است. اولین خواهش ما از رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری این است که کمی هم به طرف مجلس میل کند. چون بسیاری از همتایان ایشان مسائل خودشان را از راه مجلس حل و فصل می‌کنند. ندیمی اضافه می‌کند: «از آنجاکه موضوع گردشگری و میراث و صنایع دستی فرابخشی است، می‌تواند از منابع دیگران هم استفاده کند. این موضوع به احکام بودجه‌ای نیاز دارد که چطور بتوانند از دیگر وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها برای پیشبرد موضوعات مربوط به میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استفاده کنند.» سخنگوی فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس در ادامه می‌گوید: «بیشترین نگرانی ما چارچوب بیش از حد رئیس سازمان میراث فرهنگی است که سعی می‌کند از بودجه دولت استفاده کند، برای همین هم خیلی به قول خودشان دنبال استفاده از دیگر منابع نیستند. من به‌عنوان سخنگوی فراکسیون میراث فرهنگی از آنها می‌خواهم حداقل برای پنج سال تدبیری بیندیشند، چون در برنامه اگر بسیاری از این احکام وجود نداشته باشد، هم زحمت مسوولان سازمان میراث فرهنگی زیاد می‌شود و هم درآمدها و رویکردها بی‌ثبات می‌شوند.»