ایرنا: ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری، گردشگری، اقتصادی، عمرانی و فرهنگی جزیره کیش در نمایشگاه گردشگری «EMIT ۲۰۱۵» ترکیه در معرض بازدیدکنندگان و نمایندگان ۷۰ کشور جهان قرار گرفت. بر اساس این گزارش از سازمان منطقه آزاد کیش، بیست ودومین نمایشگاه گردشگری ترکیه با نام «۲۰۱۵ EMIT» با حضور یک هزار وصد شرکت‌کننده از ۷۰ کشور جهان درحال برگزاری است.

سازمان منطقه آزاد کیش نیز با همکاری بخش‌های مختلف فعال درحوزه گردشگری شامل شرکت هواپیمایی کیش و پنج شرکت فعال در زمینه برگزاری تورهای گردشگری جزیره به ارائه توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها وفرصت‌های سرمایه‌گذاری، گردشگری، اقتصادی، عمرانی و فرهنگی جزیره مرجانی کیش پرداختند.

حضور کشورهای فعال دنیا درحوزه گردشگری وتعداد زیاد شرکت‌کننده‌ها نشان‌دهنده اعتبار و اهمیت بالای این نمایشگاه در توسعه گردشگری دربین همه فعالان صنعت گردشگری جهان است و سازمان منطقه آزاد کیش نیز با حضور فعال و برپایی غرفه از این فرصت به‌منظور رشد و رونق گردشگری کشورمان و جزیره کیش بهره برد. درکنار فعالیت‌های تبلیغاتی که با هدف معرفی کیش به گردشگران خارجی دراین نمایشگاه توسط سازمان منطقه آزاد کیش انجام شد حضور هنرمند خوشنویس از جزیره کیش و کتابت اسامی مراجعه‌کنندگان خارجی که از کشورهای مختلف آسیایی، اروپایی، آفریقایی و حتی آمریکایی بودند به زبان فارسی وخط زیبای شکسته نستعلیق ونستعلیق به سبک کالیگرافی از جمله بخش‌های مورد توجه بازدیدکنندگان بود.

ارائه بروشور، کتابچه وتشریح مزیت‌های اقتصادی منطقه آزاد کیش برای سرمایه‌گذاران و گردشگران خارجی از دیگر اقدامات درحال انجام در غرفه سازمان منطقه آزاد کیش است.

نمایشگاه گردشگری EMIT ۲۰۱۵ ترکیه از دوم بهمن در شهر استانبول آغاز شد و ۵ بهمن به پایان رسید.