مدیرعامل شرکت هواپیمایی ژرمنیا، از راه‌اندازی خطوط جدید آلمانی در مسیر هوایی آلمان ـ ایران تا دو هفته دیگر خبر داد و گفت: این پرواز از هامبورگ آلمان به مشهد به صورت مستقیم برقرار شده و امکان سفر مستقیم گردشگران به پایتخت معنوی ایران را فراهم می‌سازد. علی‌اکبر کوکب‌زاده همچنین افزود: با راه اندازی این مسیر ۵ پرواز در هفته خواهیم داشت که اگر تردد در این مسیر رو به فزونی بود، پرواز برای مسیرهای اصفهان و شیراز نیز برقرار خواهد شد. او با اشاره به این‌که تمامی هواپیماهایی که در اختیار این شرکت هواپیمایی قرار دارند عمری کمتر از ۱۰ سال دارند، اذعان داشت: شرکت هواپیمایی ژرمنیا، ۲۵ فروند هواپیمای بین ۵ تا ۱۰ سال این شرکت را برای این پروازها در نظر گرفته است. همچنین فعالیت‌های ترانزیتی از این مسیرها انجام نمی‌شود و شرکت هواپیمایی ایران‌ایر برای ارائه خدمات فرودگاهی همکاری‌های لازم را انجام می دهد.

فرودگاه مشهد

در انتظار مسافران هامبورگی

مدیرعامل شرکت هواپیمایی ژرمنیا، از راه‌اندازی خطوط جدید آلمانی در مسیر هوایی آلمان ـ ایران تا دو هفته دیگر خبر داد و گفت: این پرواز از هامبورگ آلمان به مشهد به صورت مستقیم برقرار شده و امکان سفر مستقیم گردشگران به پایتخت معنوی ایران را فراهم می‌سازد. علی‌اکبر کوکب‌زاده همچنین افزود: با راه اندازی این مسیر ۵ پرواز در هفته خواهیم داشت که اگر تردد در این مسیر رو به فزونی بود، پرواز برای مسیرهای اصفهان و شیراز نیز برقرار خواهد شد.

او با اشاره به این‌که تمامی هواپیماهایی که در اختیار این شرکت هواپیمایی قرار دارند عمری کمتر از ۱۰ سال دارند، اذعان داشت: شرکت هواپیمایی ژرمنیا، ۲۵ فروند هواپیمای بین ۵ تا ۱۰ سال این شرکت را برای این پروازها در نظر گرفته است. همچنین فعالیت‌های ترانزیتی از این مسیرها انجام نمی‌شود و شرکت هواپیمایی ایران‌ایر برای ارائه خدمات فرودگاهی همکاری‌های لازم را انجام می دهد.